AFB FEEDS

Cabaran7Hari: Perkara Wajib Buat Setiap Hari



Kenapa ada gambar cermin tu? Haaaa, inilah perkara wajib yang Ainaa buat setiap hari dan Ainaa berani jamin gadis kat luar sana pun akan setiap hari tengok cermin. WAJIB! Malah lelaki pun rasanya sama je. 

Kita bangun tidur, perkara kedua buat selepas tengok phone pasti tengok cermin. Lepas mandi, malam sebelum tidur, sebelum keluar ke mana-mana....Cermin yang akan dicari. Malah nak selfie pun kadang-kadang depan cermin. Betul tak? 

You Might Also Like

4 Surat Cinta

  1. chantek gmbr cermin tuuu ., hehe2

    ReplyDelete
  2. As salam..

    Datang BW ke sini dari segmen menyahut cabaran 7hari EFGKBBA..done folo ;)

    Betul sesangat tu..cermin is so important..especially for the girls..laki kureng sikit dengan cermin2 ni.. ;)

    ReplyDelete
  3. kak irra gosok gigi depan cermin. tengok gigi...teheeee bersih x..sebab kat sinki bilik air tu ada cermin...ishh memang hari2 ntah berapa kali tengok muka sendiri ni//hihihiii

    ReplyDelete
  4. kalau tengok cermin selalu puji diri sendiri..bukan ada yang dengar kan...
    Jom terjah  PERKARA WAJIB BUAT SETIAP HARI | Cabaran7Hari

    ReplyDelete