AFB FEEDS

Untungnya Semua Adik Beradik Perempuan

Untunglaah kan kalau kalau semua adik beradik kita perempuan. Boleh kongsi-kongsi cerita, bergosip di tengah malam, bercerita hal perempuan, shopping sama-sama. Tapi yang pening kepala nak melayan mak ayah laa.  Lebih-lebih lagi ayah. Haha. Anak perempuan memang banyak ragam dan cepat je nak cemburu kalau adik beradik yang lain dapat lebih.

Bercerita macam Ainaa ada pengalaman je. Hehe tak ada-tak ada! Adik beradik Ainaa yang lain semua lelaki, Ainaa seorang je perempuan. Ainaa bercerita tu berdasarkan pengalaman kawan-kawan yang semua adik beradik perempuan.

Paling untung kan, yang semua adik beradik perempuan ni kan, masa kahwin. Mesti habis riuh satu kampung. Kakak sulung kahwin, adik-adik semua jadi bridesmaids.





Meriah sangat kan! Kalau yang tak ada adik beradik perempuan macam Ainaa ni kena panggil kawan-kawan lah jadi bridesmaid. hehe

You Might Also Like

5 Surat Cinta

  1. Salam, haha sy pulak alhamdulillah lah, sepasang je dgn adik sy lelaki..dua pun dah asyik nak gaduh je..klw semua pempuan, time best, best lah..klw time sentap2 or jeles...hoho can't imagine..

    ReplyDelete
  2. ada 5 beradik...bawah akak lelaki dan selebihnya perempuan..anak- anak kami semua perempuan dan ada seorang je lelaki...hehehehehe...mengikut kot kan...

    ReplyDelete
  3. x dpt byang kalau masing bendera putih masa bulan puasa..

    ReplyDelete
  4. haha..macam dayah la, kena paksa sepupu2 semua jadi bridemaid haha

    ReplyDelete