AFB FEEDS

Baru Merasai Tidur Yang Lena

Sejak di alam universiti, memang jarang Ainaa dapat tidur dengan lena. Biasa hujung minggu pun asyik tidur lewat dan ada je benda nak buat yang tak merehatkan badan dan tenaga kita. Keluar pergi mall lah, buat assignment laa, dan macam-macam.

Tapi minggu ini, Ainaa rasa yang Ainaa baru pertama kalinya dapat menikmati tidur yang lena setelah sekian lamanya, padahal hari minggu di mana setiap hari kelas mula jam 8 pagi dan berakhir pada jam 4 dan 6 petang.

Mungkin sebab dah tak sabar nak balik Kelantan khamis ini. Itu yang minggu ni ceria semacam je. Dalam kelas pun bising duk melawak, menyanyi. Nampak tak keterujaan nak balik Kelantan kat situ? Sampai rasa tidur Ainaa pun betul-betul lena tak macam sebelum ni.


Indahnya kalau boleh kekal sampai ke akhir asasi ni. Tak larat dah asyik pergi kelas dengan lemau dan tak ada semangatnya.

You Might Also Like

6 Surat Cinta

  1. sweet dream aina. Rehat & jaga diri...

    ReplyDelete
  2. Biase la. Mse weekend x rse. Lepas dah start kelas baru perasan yg kite xde rehat pon

    ReplyDelete
  3. ohhh tu belum lagi... selepas dapat anak nikmat tidur tu akan mula pudar sedikit demi sedikit...he he he...

    ReplyDelete
  4. semangat dik..study rajin2..;)

    ReplyDelete