Wah!
Sempat lagi saya tukar wajah
blog kesayanganku ini ya sibuk-sibuk pun.
Kihkih

Simple kan? 
Cantik tak? Cantik tak? = P
Sebab jeles tengok blog awak yang comel
nilah tergerak hati rajinkan diri tukar pakaian blog saya ni.
Hiuhiu :3
 
Nama blog pun bertukar lorh!
 
Miss Spectacles
I'm Nerd? Who Cares!
 
Pergh! Perasan nerd padahal baru aje
pakai cermin mata. weakk ! 
c| =

Ohya, fasal bloglist 'Sahabat Blogger'
tukan. Entah hilang ke ceruk mana entah. Tiba-tiba jea
hilang masa edit blog. Tapi jangan risau. Akan
saya usahakan letak semula disitu.

Ada yang cadang suruh letak scroll kat bloglist
tapi saya memang tak berkenan scroll  scroll ni. Nampak
tak cantik. Saya tengah fikir sama ada nak tukar bloglist ke pages atau camna.
Maksud saya masukkan dalam pages. Tak boleh?

Hihi Banyak sangat lah 91.
Tak kira lagi yang sedia ada. Ingatkan
first GA saya ni tak ada banyak sambutan sebab sekejap je.
Huhu setuju tak kalau saya letak dalam pages? Kalau saya letak dalam bloglist
terpaksa tambah 3 gadget bloglist lagi. Amacam?
 
Apa-apa pun mintak tolong sabar ya...
Bagi saya masa letak semua link korang tu. Tak kiralah
dalam bloglist ke pages. Saya tunggu persetujuan korang dulu.
Kalau ramai yang okey saya letak dalam pages, senang sikit kerja saya.
 
Kalau tak setuju.... Korang tunggulah saya usaha letak dalam bloglist.
Tahun ni ada exam SMU. Banyak kena menghafal lorh!
Tak boleh nak main-main, kang ada yang menangis tak berlagu sebab
tak boleh masuk form 5!!

Huwaaa! 
Mahu aku meraung satu dunia!
Cis, ayat takleh blah langsung. Haa!
Komen larh setuju ke tidak. Saya redha aje
apa-apa pun keputusan kamu semua.
 


3 Comments

  1. blog makin comel~!! ^^

    ReplyDelete
  2. Blog comel!^_^
    Eyz tag awk http://miseyz.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

    ReplyDelete
  3. Cantik, serius simple je nampak :)

    ReplyDelete