AFB FEEDS

[SembangBlogger] - Kisah "Aku Nak Raba."





Pergh! Tajuk.... tak menahan betul. Hakhakhak Ini kenangan di sekolah dulu-dulu. Kenangan sengal gila-gila budak sekolah. 

Dalam kelas, kalau ada yang nak pinjam pemadam dan diorang mintak dengan suara kuat-kuat "Aku nak rubber." memang kena kawww-kawww lah sampai malu tahap nak menyorok bawah meja guru. Nasib saya tak pernah mintak pinjam dengan kaum lelaki. Dengan kawan-kawan perempuan pun dah kena baham, ini pulak dengan lelaki. 

Ada pernah salah seorang kawan yang jerit kat kawan sekelas, lelaki. "**, rubber aku!" ( ** <-- nama someone). Memang malu besar lah. Kalau ingat balik, nak gelak tergolek-golek je. Tak boleh bayangkan kalau haku yang kena. Nak sorok kat mana mukaku ini? Hadoii !






Kau orang pernah kena tak macam ni? Bila pemadam disebut rubber, 'raba' pulak yang ditafsir orang lain. HAHA

You Might Also Like

15 Surat Cinta

  1. Replies
    1. aina org klate tp jrg sebut roba. hehe

      Delete
  2. memang pernah.. huhu.. lawak la aina :)

    ReplyDelete
  3. tajuk tak tahann..hahahah :p :) :)

    ReplyDelete
  4. Ish ish, kontroversi sungguhlah, ekekeke :D

    ReplyDelete
  5. hahaha..main raba-raba laks.. ;P

    ReplyDelete
  6. kat ganu pgl ROBA.. so xprnh kene la.. kekekeke

    ReplyDelete
  7. Haha, teringat kisah rubber yang bermacam bentuk di sekolah. Yang tak tahan, bila nak exam ada orang yang tulis jawapan kecik-kecik di rubber. Mek ila pun pernah buat jugak, kikiki

    ReplyDelete
  8. org utara cakap raber...ceh ceh lain skit bunyi.dia..mcm kayell ak..

    ReplyDelete
  9. Pemadam ni waktu sekolah ni, buat game je. Hehehhe

    ReplyDelete
  10. sakit hati giler bila selalu kena macam ni..hoho

    ReplyDelete