Mood : Boring

   Alahai ~ borim la hari ni . Tak tahu nak cakap apa . okey ! korang nak tau apa fb saya ? nah Klik Sini . Takada modal la nak cakap apa . . . kita tengok ni - - - >


 mini cooper


Ducati


  Fuyoo ! Red + Black = Mantap ! tu lah angan2 saya . . .  Angan2 nak miliki mini cooper and ducati . Fuhhh ! kalau ada  kereta mini cooper , ferrari , ducati or motor bekuasa tinggi lalu depan mata saya . . .  sure saya tak berkelip tengok kenderaan ni sampai hilang dari pandangan mata saya . Dapat kawin dengan tuan empunya mini cooper or ferrari or ducati pun tak apa . ahak ! ( gattai noh ! ) . Dapat berkawan pun jadi lah . Memang tinggi angan2 saya ni . he he he satu lagi penthouse ! Pergh ! tak keluar rumah pun tak apa ( eh ! iyalah tu ) sebenarnya saya tak kenal pun penthouse , saya kenal pun masa baca novel M.a.i.d karangan kak Suri Ryana terbitan KakiNovel  , masa tu saya tertanya2 . . . .

" Apa kebenda penthouse tu ? House rumah . . . Nama rumah kot ? "

    Saya pun dengan rajinnya bukak internet pergi kat google and search : Penthouse . tengok je gambar penthouse terus buat muka terkejut monyet ( agak2nya lah monyet pun tak sekejut saya tu . ha ha ha ) . mulut pun dah terbentuk 'o' camni - - - > ( :o ) wow ! cantik ! haih ! alangkah indahnya dapat tinggal kat rumah tu . Hmmm . . . . . Okey lah tu jea nak cakap , borim ni . . .  tak tau nak cakap apa . Handphone pun sunyi jea . . . . Nak baca novel on9 pun takde update . novel sendiri ? dah banyak kali baca . . . . biarlah . . . . Emmm . . . Bai bai . Annyong ! D:

0 Surat Cinta:

Catat Ulasan

DISCLAIMER

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di nikainaa19@gmail.com.

[PENAFIAN] www.nikainaa.blogspot.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.