Entry ini saya guna auto publish ya.
Masa ini saya masih di sekolah. Nama pun budak sekolah.
= )

Dengan ini saya merasmikan Ina 1st Giveaway 
T . A . M . A . T
Oh ya, kalau esok saya tak umum lagi pemenang
maknanya saya tak sempat lah tu.
Banyak benda lagi saya kena buat sebelum pilih pemenang.

Kena senarai pendekkan peserta
supaya senang saya nak pilih pemenang blog yang
comel, loading pantas dan kemas !
Adeh! Blog peserta yang join GA saya ni comel-comel belaka lagipun.
Naik pening jugak saya nanti.

Kalau saya tak umum pemenang esok, bermakna saya
akan umumkan pada hari rabu/khamis.
Sila ambil perhatian ya. Jangan nanti ada yang marah-marah
tanya bila nak umum pemenang. Nanti aku sekeh kang!

.......................

-Siapa yang tak ikut arahan betul-betul, akan DITENDANG dari list peserta-

peserta yang tak layak :

1. Tidak follow blog & Twitter sponsor dan like page sponsor.
*tak ada twitter/fb dimaafkan*
2. "Tag semua pembaca/blogger" <--- tidak diterima!


Pesanan : Ikut semua arahan dengan betul-betul sebelum saya buat
 spotcheck pada pukul 3 petang esok!!

..........................

I . N . G . A .T  !!

KALAU TAK DIUMUMKAN ESOK, BERMAKNA SAYA UMUM
PEMENANG PADA HARI RABU ATAU KHAMIS !!


13 Comments

  1. kalau takda twitter kiranya tak menang laa ? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. uh, lupa nk ckp. xde twitter xapa. tp klau ad tp xfollow dkira tak ikut arahan larh :)

      Delete
  2. harap-harap ade rezeki nak menang ^^

    ReplyDelete
  3. Ok, dah baca ni (:

    ReplyDelete
  4. okay ,tp maaf amy tak ada twitter jadi tak boleh nak follow . hehe :D

    ReplyDelete
  5. ok..semua saya dah follow tapi twitter memang saya takda..tapi masih boleh joinkan..(^_^)DKDE

    ReplyDelete
  6. Saya dah like dan follow semua sponsor.Tapi maaf ye saya tak follow twitter sebab tak ada account twitter.

    ReplyDelete
  7. ok dear! rasenye blog kite lepas kot sebab awak xde komen pape pon time spotcheck..hahaha

    xsabar nk tunggu pemenang..yeaahh!

    ReplyDelete
  8. say dah ikut syarat sumer. maaf sebab lambat tahu perkembangan. internet rosak. UPSRlagi. tution lagi. @.@

    ReplyDelete