drama adaptasi novel, astro ria, drama sayang papa saya tak, baca online, baca novel secara online, novel sayang papa saya tak, baca online sayang papa saya tak

SAYANG PAPA SAYA TAK?

Jumlah muka surat:- 680
HARGA BUKU: RM24.00
PENULIS: HANNI RAMSUL

Sinopsis:-


Farish mengahwini Raisya atas desakan ibunya walaupun dia tidak suka pada gadis mata duitan itu kerana anaknya terbiar tanpa kasih sayang seorang ibu setelah kematian Kasih. Anaknya perlukan seorang ibu dan dia sendiri tidak kuat untuk menjaga anaknya itu. Mereka berkahwin dan mula mencipta kisah yang penuh warna-warni dalam rumah tangga mereka. Saling mengenali satu sama lain, Raisya memberi impak positif untuk dia bangkit semula. Perlahan-lahan dia mula jatuh cinta untuk kali kedua, memberi ruang untuk Raisya sesuaikan diri sebagai seorang isteri.

Namun… emosi Raisya terdera dengan kehadiran Azyan, kawan baik arwah Kasih dan juga Aleya, bakal tunang Fakhrul, adik kembar Farish yang turut meninggal dunia bersama Kasih.

“RM100,000.00 Encik Farish? Yang tak gatal pun mesti jadi gatal.”- Raisya.

Kalau begitu ragamnya, bagaimana Farish tidak pening dengan Raisya?


drama adaptasi novel, astro ria, drama sayang papa saya tak, baca online, baca novel secara online, novel sayang papa saya tak, baca online sayang papa saya tak


*SESIAPA YANG BERMINAT UNTUK MEMBELI NOVEL SAYANG PAPA SAYA TAK, BOLEH WHATSAPP 019-9632283 UNTUK ORDER

**FOLLOW INSTAGRAM @drama_sayangpapasayatak UNTUK IKUTI PERKEMBANGAN DRAMA INI


Baca Bab Awal Novel Sayang Papa Saya Tak

( BAB 1 ) ( BAB 2 ) ( BAB 3 ) ( BAB 4 ) ( BAB 5 ) ( BAB 6 ) ( BAB 7 ) ( BAB 8) ( BAB 9 ) ( BAB 10 ) ( BAB 11 ) ( BAB 12 ) ( BAB 13 ) ( BAB 14 ) ( BAB 15 ) ( BAB 16 ) ( BAB 17 ) ( BAB 18 ) ( BAB 19 ) ( BAB 20 ) ( BAB 21 ) ( BAB 22 ) ( BAB 23 ) ( BAB 24 ) 
*sambungan ada di dalam novel*


ANDA INGIN SEWA TAPAK IKLAN DI BLOG INI? WHATSAPP SEKARANG 019-9632283 ATAU PRIVATE MESSAGE KE FACEBOOK AINAA AZLAN 


1 Comments