AFB FEEDS

Strawmallow Cicah Coklat

Apa itu strawmallow? Strawmallow tu gabungan buah Strawberry dan Marshmallow. Hehe pandai-pandai je Ainaa cipta nama baru. Sesiapa saja yang datang ke Cameron memang tak akan tinggal buah strawberry untuk dimakan tapi kalau macam tu pun tak 'uuumm'. So untuk menikmati strawberry ni lebih sedap kalau dimakan dengan marshmallow dan dicicah dengan coklat panas. Emm nyumm-nyumm Tapi sesetengah orang dia tak berani nak beli marshmallow sebab takut tak halal kan. Kalau dah korang syubhah dengan marshmallow tu jadinya tak payah makan. Makan je strawberry cicah coklat tu sedap jugak.



You Might Also Like

0 Surat Cinta