AFB FEEDS

17°C di Cameron Highland

Pagi yang sejuk di Cameron Highland. Duk bawah selimut tebal tanpa kipas dan aircond pun masih sejuk. Ainaa yang tak berapa sihat ni pun dah semput plus batuk-batuk sebab sejuk sangat. Nampak sangat kan tak boleh pergi overseas musim salji. Ada hati nak main salji padahal tuan badan tak tahan sejuk.


Ainaa tak tahu lah ini sejuk normal Cameron ke atau memang musim-musim hujan ni sejuk tu sejuk lain macam. Siang hari pun sejuk jugak tapi sebab kita berjalan kan, so tak rasa sangat. Elok la datang ke Cameron ni kalau nak merasa sejuk ala-ala di overseas. Walau tak lah sesejuk di luar negara tapi sekurangnya ada la juga tempat sejuk di Malaysia ni. Boleh sekadar nak sejukkan hati awak tu. Hehe

You Might Also Like

3 Surat Cinta

  1. best nye sejuk2. tapi lela serius tak suka kalau tido sana sebab lela mmg kalah dengan sejuk. tak tahan, nanti sakit kaki. tapi kalau dah ada suami nnti suka la kot. Muahahhaha

    ReplyDelete
  2. cameron kalau 17 tu suhu normal...pernah sekali dulu sampai 14 degree. Kalau hujung tahun mmg bertambah sejuk. take care ya

    ReplyDelete
  3. Best la 17C je..xperlu nak buka aircond dah..
    Suhu cam nie biasa la kalau musin nak ujan nie..
    Tapi pengalaman AM lah tinggal kat CH nie..
    Musim ujan hampir sepanjang tahun je..Huhuhu

    Posting terbaru AM
    5 Kelebihan dan Manfaat Berjogging


    Ikhlas dari
    AlongMisuari.com

    ReplyDelete