Setiap orang ada masalah tersendiri waima masalah kulit atau kesihatan. Tapi setiap masalah boleh diselasaikan dan ada rahsia penyelesaiannya!

JOM BACA RAHSIA UNTUK KEKALKAN KULIT CANTIK & BADAN SIHAT.

Apa itu ESP Shaklee?

Esp adalah makanan nutrisi. Ia adalah protein soya yang berkuliti tinggi yang diproses dengan suhu rendah bagi menjaga kualiti protin dalam kacang soya. 1 tin ESP (850g) dihasilkan daripada 30kg kacang soya.

ESP SHAKLEE ni molek sangat untuk ibu mengandung & ibu yang menyusu, pelajar dan pekerja yang selalu balik kelas/kerja penat-penat untuk tambah tenaga, dan juga bagi kanak-kanak (setahun keatas) untuk tumbesaran yg sempurna.

VITAMIN C PLUS SHAKLEE pula bagi siapa yang nak kulit cantik & cerah boleh amalkan Vita-C ini. Vita-C juga boleh melambatkan penuaan & menyekat pembentukan pigmentasi (yang menyebabkan jeragat). Bukaa saja bagi sesiapa yang nak kulit cantik je boleh makan Vita-C Plus Shaklee, tapi boleh juga kepada perokok, akak abang yang mudah stress, dan juga sesuai untuk semua orang yang inginkan kesihatan yg baik.

VITAMIN E COMPLEX SHAKLEE adalah yang paling terbaik di pasaran. Ini kerana ianya diperbuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum, yang kaya dengan vitamin E, diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gama, delta).

APA KHASIAT VITA-E SHAKLEE?
Ianya baik untuk jantung bagi melindungi sel darah merah dan dari penyakit jantung, mengurangkan tekanan darah. Bukan itu saja, 1 kapsul Vita-E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis haluls, parut, akne dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihakan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha. Malah bagi individu yang mempunyai imun badan yang lemah juga sangat sesuai mengamalkan Vita-E Shaklee

Banyak lagi khasiat ESP, VITA-C dan VITA-E SHAKLEE ini yang boleh membantu anda kekal sihat, mempunyai kulit yang cantik, badan cergas dan elak penyakit dan banyak lagi.

BERMINAT DENGAN FULL SET SKINCARE INI? WHATSAPP 018-9719799 (CIKNA)


CREDIT: INFO PELBAGAI SUMBER

1 Comments

  1. Boleh beli kat puan isteri nanti..
    Nak isteri cantik mestilah suami yang belikan..
    Bukan suami cari lain..Hihihi

    Ikhlas dari
    AlongMisuari.com

    ReplyDelete