AFB FEEDS

Jangan Selalu Diusik, Nanti Terusik.


HATI PEREMPUAN janganlah selalu diusik, nanti cepat terusik! Betul tak? Orang perempuan ini kan ada hati yang lembut, cepat tersentuh, mudah tergores dan juga boleh terusik dengan kata-kata gurauan manis orang lelaki atau usikan kawan-kawan.



Sebagai contoh, kawan-kawan selalu usik cakap kita dengan lelaki tu sepadan ke, cakap lelaki tu ada hati kat kita, selalu 'kanen-kanenkan' kita dengan lelaki tu, atau orang lelaki sendiri usik kita yang ada berkaitan dengan hati padahal ianya hanya gurauan semata-mata dan yang sebelah perempuan pun tahu itu gurauan.

TAPI....... Hati perempuan ni sensitif. Jangan kerap diusik, jangan kerap bawa gurauan berkaitan hati dan perasaan. Nanti lama-lama boleh terusik tanpa kita sendiri sedar. Bahaya tau.

You Might Also Like

3 Surat Cinta

  1. Memang betul pun, jangan selalu sangat diusik nanti terusik, memang betul sangat...

    ReplyDelete
  2. Salam singgah sini dik...pertama tu usik mengusik lama2 boleh jadi tersangkut...hihi...tpi hati2 bila nak mengusik tu...kena tengok tempat dan keadaan...sebab salah usik boleh juga jadi gaduh...hihi

    ReplyDelete