http://www.whohaa.com/register?referral=39069
Apa yang saya faham dengan WhoHAA! ini ialah dia bukanlah side income seperti Churp-Churp, 8Share, Nuffnang atau lain-lain. WhoHAA! ini seperti iPanel Malaysia atau CellAds.

Korang hanya perlu kumpul point dengan menjawab soalan-soalan yang diberi oleh mereka. Sekali jawab dapat 20 point. Waah. Banyak kan? Jadi kena rajin-rajinlah log in WhoHAA dan jawab soalan-soalan yang diberi. Mengikut pengalaman haku dengan WhoHAA! nilah, soalan yang diberi memang terlalu dah mudah! Budak darjah satu pun boleh buat tau. Hahaha

Jawab soalan-soalan yang ada dan kumpullah point banyak-banyak. Nak lagi banyak suruh kawan-kawan join sekali. Tapi saya belum pernah lagi redeem apa-apa barang sebab belum capai target point yang 'barang' saya nak tu. Yosh! U can do it, Ainaa!!

Untuk pengetahuan korang, baru-baru ni WhoHAA!.com ada bagi point secara percuma je. Korang hanya perlu follow FB WhoHAA dan setiap hari tunggu diorang update number coupon redeem. Kena cepat-cepat, kalau lambat memang berair matalah kau. kuakua Sebab point yang dibagi banyak kut! Sekali tebus, 40point, 50point, 60point! Mahu tak meroyan kalau terlepas. Aku pun sempat redeem coupon enam kali je dalam banyak-banyak point yang diberi secara percuma sejak akhir bulan 12, tak silap.

Tapi sayang, WhoHAA dah tak bagi dah point percuma. Baru je beberapa hari yang lepas WhoHAA tutup. Ayak! Dahlah, tak payah nak drama sangat. Jom kita tengok apa yang kita boleh dapat dengan point yang dikumpul.

ANTARA VOUCHER/BARANGAN YANG BOLEH DITEBUS :

Kingston 16GB Flash Drive


4 in 1 RM10 Cash Voucher


 Fujifilm Instax Mini 8


Tesco RM10 Gift Voucher


Maxis Hotlink RM30 Airtime Reload / Top Up


Digi Prepaid RM30 Airtime Reload / Top Up


U Mobile Prepaid RM30 Airtime Reload / Top Up

Celcom Xpax RM30 Airtime Reload / Top Up



APA TUNGGU LAGI? JOM DAFTAR SEKARAG DI :

6 Comments

  1. skrg tgh kumpul point byk2.. mane tau dpt tebus kamera nt..
    ihiks

    ReplyDelete
  2. awak ditag disini http://memburucintamu.blogspot.com/2015/02/segmen-mencari-bloglist-wwwblogahbartk.html :)

    ReplyDelete
  3. da lama register..tp xbpe rajin sgt..mmg berabad la nk tgu smpai leh tbus brg2 tu..hahah

    ReplyDelete
  4. waaaa. kebetulan sy pon baru discover ssatu website yg lebih kurang sama konsepnya. WOOP.MY Ada blogger siap dapat redeem waffle maker lagi !

    ReplyDelete