Assalamualaikum!

Sejak akhir-akhir ni. Semenjak heboh follower hilang kat blog tu. Sejak hari tu lah saya rasa ada yang tak kena. Iklan yang datang menumpag ke blog semakin hari semakin banyak. Pulak tu ada jea kalau nak tekan kat mana-mana akan tiba-tiba keluar iklan melalui pop-out window.


Sebelum ini, kalau buka dengan Google Chrome baru saya nampak iklan-iklan yang datang menumpang itu. Tapi sekarang, buka dengan Mozilla Firefox pun dah nampak. Cuma.... saya tak pasti ianya iklan yang menumpang atau tidak. Sebab iklan itu muncul di banner iklan Nuffnang!

Saya tak rasa itu semua iklan dari Nuffnang sebab iklan itu semua seperti ada penipuan dan menggunakan model-model yang seksi! Sebelum ni.... selama saya menjadi ahli Nuffnang dan menampal banner Nuffnang di blog, tak ada pulak iklan-iklan berunsur macam ni.











See!! Saya yakin itu semua bukan dari pihak Nuffnang! Saya nak tahulah..... pengguna-pengguna Nuffnang sekalian, korang pun ada jadi macam ni jugak tak? Atau saya seorang jea ni... Kea ada masalah dengan PC saya ke apa?

Aduih! Iklan-iklan itu semua menganggu saya dan pelawat-pelawat yang datang tahu tak! Maruah saya pun tercalar jugak dengan iklan-iklan sebegini. Nanti orang-orang ingat saya sengaja nak tampal iklan-iklan mengarut dan seksi-seksian camtu.

12 Comments

  1. menakutkanlah . hurm , saya pun tak tau solution dia .

    ReplyDelete
  2. .alhamdulillah... everything ok jerr untuk dayat :)

    ReplyDelete
  3. aah.. nuna penah kena bnyak kali dah.. pelik lh jugakk. tapi nuna tak buat apa2.. nanti dia hilang sndiri.. klu tk hilng sendiri, nuna tk thu la knpa..

    ReplyDelete
  4. xde pun.. ok je.. maybe virus

    ReplyDelete
  5. ni msalah dgn virus :) mcm kwn dayah bkk blog dyh dia akn ckp "nppe ko letk iklan bnyk sngt" sedngkn dyh x letk pn..so bla check2 blik mg mslh virus..solution dy x jmpa lg pn..sbb xde yg pndai bab2 ni..jgn rsau yer

    ReplyDelete
  6. sy tak rasa ni ada kaitan dgn nuffnang ke apa. sbb sy sendiri, kalau bukak pakai google chrome, ok je. tp klu bukak pakai mozilla, selalu keluar iklan mengarut2 cmni. dari dulu mmg cmtu. that's why tak suka sgt guna mozilla.

    ReplyDelete
  7. Eh tapi qila bukak ok je blog nik aina :/ hm
    mozilla? alamak qila takpernah guna mozilla T_T
    sorry cnt help u :(

    tapi guna chrome memang perfect ;)

    ReplyDelete
  8. ooh macam tu. yalah, sy try buka dengan laptop lain pun ok jea. betul lah kut laptop saya ni kena virus. huhuhu btw thanks all :)

    ReplyDelete
  9. ALHAMDULILLAH ..STAKAT NI XDE AG KENE CAMTU KAT IKLAN NUFFNANG :)

    ReplyDelete
  10. xde lagi kna mcm tu... maybe virus kot tu..

    ReplyDelete
  11. Itu problem ngan browser mozilla tu. Ada benda menumpang. Uninstall mozilla. Guna chrome ja. Jgn tak update pulak.

    ReplyDelete
  12. setakat nih okayy je :) betul lah tuh kot virus :)

    ReplyDelete