AFB FEEDS

KFC Serendah RM4 !!


Assalamualaikum!


Malam-malam ni rasa laparlah pulak. Dan sudah tentu KFC menjadi pilihan keluarga.
 Tadi saya layarilah FB KFC MALAYSIA nak tengok kut-kut ada offer gila-gila macam hari tu. 
RM19.90 untuk lapan ketul ayam tak silap. Offer tu hanya ditawarkan di Kelantan
 pada hari Selasa sahaja. Tapi macam offer tu dah tak ada jea.........

Tapi tak kisahlah. Tetap boleh beli.
Dan ada offer yang lebih bagus. Harga KFC serendah RM4 !!


Berikut adalah harga yang di offer :

Combo 1: 1 piece of chicken and a carbonated drink for ONLY RM4.
Combo 2: 2 pieces of chicken and a carbonated drink for RM 7.50
Combo 3: 2 pieces of chicken and Cheezy Wedges for RM 8.95


Bukan tu sahaja. Malah ada offer yang lain lagi. 



Tak nak tulis panjang-panjang. Cheq dah lapar ni. 
Kan ada juga daku makan orang. kihkih


JOM KITA PERGI MAKAN KFC !!! 

You Might Also Like

4 Surat Cinta

  1. ni yg rasa nak pi KFC ni. huwaaa!

    ReplyDelete
  2. murahnya.. hm.. belom rasa lagi KFC yg baru ni ..

    ReplyDelete
  3. memang murah :) kadang acik makan yang nie ..jimat

    ReplyDelete