AFB FEEDS

Pengggoda, Menggoda, Digoda




PENGGODA + MENGGODA = WANITA



DIGODA  =  LELAKI 


Nampak tak disitu? Lumrah sebagai wanita menjadi PENGGODA.
Tapi wanita zaman sekarang, kebanyakkannya MENGGODA orang yang yang salah.
Kalau bujang lagi, belum nikah. Simpan dulu anugerah yang diberikan tu. Jangan nak main goda jea.
Lelaki pula.... memang dah lumrahnya ingin DIGODA. Jadi janganlah kita(wanita) senang-senang nak
goda lelaki yang bukan selayaknya digoda. Goda suami aje boleh. Pakwe ke tunang ke.... HARAM !!


Lelaki pun kadang-kadang menjadi PENGGODA
Kalau tak macam mana nak MENGGODA isteri kan? Wanita yang memang hatinya dah 
lembut dan mudah luntur..... Memang senang DIGODA. So lelaki pun jangan lah nak menggoda anak-anak dara ke mak-mak dara ke nenek-nenek dara!!  Kesian kat wanita yang memang mudah luntur ni. Uhuk!


Tapi yang bahayanya.... wanita yang goda lelaki ajnabi lah. Tu yang buat maksiat semakin berleluasa.


 Ini adalah peringatan untuk saya sendiri dan untuk perempuan/wanita/gadis di luar sana.
Toksah gataii sangat nak MENGGODA orang yang bukan sepatutnya DIGODA.
Kalau dah memang rasa nak jadi PENGGODA pi cakap kat mak nak kahwin. Nak berlaki.
Haa! Sonang cerita!! Apa susah kahwin awal? Lepas tu goda lah laki hang tu. Dapat pahala lagi!! Haha
 *Ni siapa yang gatal sebenarnya ni?*  


You Might Also Like

9 Surat Cinta

  1. HAHAHA penggoda menggoda digoda. Nice entry good sharing ^^ Singgah sini balas kunjungan :) http://twinkleeestar.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. haha. skrang lelaki ogr pun slumber je die goda.

    http://nurulzayani.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. hahahaha :) MENGGODA ,DIGODA,PENGGODA .TERGODA, DAN APA PON SEMUANYA TERPULANG PADA INDIVIDU ITU SENDIRI,

    ReplyDelete
  4. benci dgn penggoda yang suka menggoda ni. Yang digoda pun sama..ish...eh? tetiba mrh.;p

    ReplyDelete
  5. aHAHAHAHAHAHAH GMBR KANGAROO TU SEKSI GILA TERGODA I.
    Lololol. Betul. Benci!!!!

    ReplyDelete
  6. Hidup ni banyak sungguh godaan... Hehe

    ReplyDelete
  7. Bhahaaaa ... gambar tu pon da klakarr

    ReplyDelete
  8. Gambar yang last terbaikkk. Hahaha kelakaršŸ˜Š

    ReplyDelete