Assalamualaikum!

Sebelum tu, nak minta maaf kepada peserta
segmen yang tak seberapa INI kerana lambat umum pemenang
dari tarikh yang dijanjikan. Ini disebabkan saya ada kem, baru hari ni balik.
Tu yang tak sempat nak update. Sorry again.

Ok, segmen yang saya lakukan bulan lepas sangat senang kan?
Semuanya jawab dengan betul. Jadi saya pilih
peserta pertama yang jawab dengan betul sebagai pemenang.

Dan yang bertuah itu ialah.......


TAHNIAH! Seperti yang diperkatakan, pemenang akan dapat 2 hadiah misteri daripada
saya. Diminta kepada pemenang untuk PM alamat,nama dan no. telefon di SINI.
Pemenang haruslah PM saya sebelum 17/10/13, kalau tidak hadiah akan burn.

TUNGGU KEJAP !!
Berita gembira untuk peserta lain, saya akan masukkan semua peserta yang
join segmen:teka apakah ini? di dalam bloglist yang akan diletakkan dalam blog saya
sehingga 12/11/13 ini.  Sebagai tanda terima kasih daripada saya kerana sudi join segmen itu.
hehe =)

0 Comments