AFB FEEDS

Aku Novelis?

Alhamdulillah! Alhamdulillah!
Bertarikh kan 7 Mac 2013, saya menerima satu email....


bahawasanya cerpen yang saya karang, TABAHKANLAH HATIKU YA ALLAH
salah satu cerpen yang terpilih untuk Antologi Cerpen Hujan Turun Lagi.


Korang boleh klik gambar kat atas tu dan tengok senarai cerpen
yang terpilih dalam antologi cerpen ini. Alhamdulillah! Dengan menggunakan nama
 pena dalam dunia penulisan, Ainaa Azlan. Nama saya ada tercatat dalam senarai.
Ada yang keempat terakhir dalam senarai.

Tidak disangka-sangka cerpen yang dihantar ke laman web
 Ilham Grup Buku Karangkraf yang berjudul Tabahkanlah Hatiku, Ya Allah terpilih.
 Syukur Ya Allah! Siapa sangka, angan-angan ingin menjadi novelis hampir tercapai.
Walaupun dengan menulis cerpen dan dibukukan sudah digelar novelis, 
tapi saya belum rasa layak digelarkan novelis. Setakat novelis jalanan tu bolehlah.

 Doakan saya menjadi novelis yang berjaya 2 tahun akan datang.
Kerana tahun ini dan tahun depan saya perlu berdepan dengan peperiksaan besar.
Iaitu SMU dan SPM. Jadi saya akan berusaha siapkan satu manuskrip selepas SPM.
Untuk 2 tahun ini, hanya cerpen saya akan tulis. Tu pun kalau sempat.

InsyaAllah ada rezeki lagi mungkin cerpen akan datang saya terpilih lagi?
 InsyaAllah! Buat masa 2 tahun ini, itu ajelah kemampuan saya. 
Menulis cerpen dan berharap ada penerbit yang berminat dengan cerpen saya 
untuk dibuat antologi cerpen.

Perasaan saya ketika melihat novel ini dipasaran?
TERUJA plus TERHARU! 
Tadi saya pergi bookstore dengan kawan dan terlihat Antologi Cerpen
Hujan Turun Lagi ini. Rasa nak menjerit pun ya.

 Tu pun nama pena saya hanya ada dalam senarai belakang. 
Kalaulah terpapar novel saya dan nama pena
dihdapan kulit novel agak-agak saya melompat tak? Hehe
Tinggi betul angan-angan. Biasalah orang suka baca novel dan menulis suka
berangan-angan dan imaginasinya tinggi daripada orang lain. Kaaan? muehmueh =3

Antologi cerpen ini sudah berada di pasaran jadi sila-silalah
beli ya. InsyaAllah semua cerpen yang terpilih mampu buat korang berpuas hati.
Kalau tak, anggap antologi cerpen ini membantu novelis yang baru memulakan langkah ya?

.............

  ANTOLOGI CERPEN HUJAN TURUN LAGI

Harga: RM 19.90
Halaman: ~432
Tarikh Terbit: 1 Mei 2013

Sinopsis
25 cerpen yang pasti membuatkan anda ketawa, menangis, ketakutan, insaf, diselubungi misteri... semua rencah menjadi satu. Sebuah lagi kompilasi karya inspirasi portal penulisan kreatif ILHAM.

ADUHAI SOTONG Dhieya Adlynna
CURANG Inaisa
DIA KWANG SOO DI HATIKU Najza Dohan
DIARI UMI UNTUK ANAKKU Diyana Farah
HUJAN TURUN LAGI A. Darwisy
HUKUMAN CINTA Shima Awang
ISTIKHARAH CINTA Isha Idiaz
KERUSI Zakri Rahman
KUCARI SINAR CINTAMU Maryam Elyas
LUAHAN HATI SEORANG IBU Domi Nisa
MENANTI GERIMIS Ayahanda Chik
MENANTI HADIRNYA DIA Lady Loveless
MISS GUCCI MR CHOW KIT Iftiszal Hanna
MISTERI NENEK TUA Wanzz Aprilzz
PEMILIK SUARA YANG HILANG Nazaidatul Shima
PENGHUJUNG KASIH Noreen Shah
PSIKO Syafeza Sauli
SETITIS KASIH MELENYAP DENDAM Imanisa Riana
SKETSA PENDEK Cikgooden
SUARA ITU IMAMKU Che Adzhan Che Adnan
SUDAH JODOH KITA Sofy Izana
TABAHKANLAH HATIKU YA ALLAH Ainaa Azlan
TERMINAL CINTA Reeani Annur
TOLONG, HATIKU DICURI! Nasuha Azmi
TULIP TIDAK BERBUNGA Aiza Zizan

You Might Also Like

9 Surat Cinta

  1. tahniah..tumpang gembira..:)

    ReplyDelete
  2. Wahhhh untung la! Tahniah! ^______^

    ReplyDelete
  3. tahniah ye . semoga terus berkrya

    ReplyDelete
  4. Warghh tahniah dik :D
    Dapat komkisen tak?hehe :)

    ReplyDelete
  5. terima kasih semua. semestinya dpt sis shakira. hehe ;D

    ReplyDelete
  6. wow...tahniah...proud of u
    lets check out mine n be my follower..tq ciksalihahrambely.blogspot.com

    ReplyDelete