Fuuh!
Punyalah berdebar-debar
nak tekan cash out.

Ini first time saya tekan cash out.
Sebenarnya nak tunggu duit banyak baru cash out.
Tapi abah saya bagi nasihat suruh
cash out dulu.

Abah saya tak percaya kat Nuffnang ni.
Saya cakap lah nak tunggu duit banyak dulu,
tapi abah saya cakap jangan jadi
 tamak.

Kan tunggu punya tunggu
sampai duit beratus-ratus lepas tu
tekan cash out.
Tengok-tengok lesap macam tu aje duit tu.

So abah saya suruh buktikan yang
Nuffnang ni benar. Suruh saya cash out dulu
walaupun duit tabung Nuffnang baru ada SEKEPING !

Korang faham-faham sendiri lah ya.
Oleh sebab saya ni jenis
ikut kata mak ayah *ceh, perasan pulak*
jadi saya TERtekan la petang tadi.

Berapa lama ya nak tunggu cek sampai ? Aduhai, harap-harap
sampai lah. Kalau tidak HARAM saya nak jadi 
blogger dah lepas ni.
=,='

20 Comments

  1. harap benar la nuffnang tu..apa pun tahniah..hehe..(^_^)baik dengar cakap mak dan ayah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi tulaah... harap2 benar. tp tengk blogger2 lain dpt duit dri nuffnang mcm betul aje. huhu

      Delete
  2. Replies
    1. hehe best tu memng best. tp kna tnggu cek tu smpai bru boleh hoorey.huhu :D

      Delete
  3. kite da klik..smpai skrg tk dpt..huhuhu.. klau da dpt..gtau k..

    ReplyDelete
  4. ok la tu dah boleh kuarkan..hehe.. rasa nya dalam tmpoh 60hari kan urusan nya..means 2 bulan..sabar ye.. :)

    ReplyDelete
  5. cmner nk wat ehhh .. sy dh daftar kt nuffnang .. tp xd ape2 pon .. slalu chek rm 0.00 jew ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sis shima dah letak ke iklan nuffnang tu kat blog? iklan nuffnang klau ada pengunjung dtg klik bru dia naik. tpi bukn ad terus kat earning kita tu. kena tunggu dulu leps tu bru dia tulis kita dpt brp earning.

      Delete
    2. rase mcm dah .. sbb ary tuh member yg tlg wat .. tp still mcm tuh jew .. naik pening .. dh la shma ni buta IT ..

      Delete
    3. ina pergi kt blog shima tdi xada pun iklan nuffnang. cuba ikut link tutorial yg ina bagi tu

      Delete
  6. wah best2 dah boleh cash out tuuuu..

    ReplyDelete
  7. laahhh, patutnya cash out awal bulan atau hujung bulan. kalau cash out tgh2 bulan ni, 2 bulan oh tunggu -__-
    sebab haritu FD pernah cash out, dua bulan juga tunggu.
    Nuffnang sendiri kata better cash out awal bulan atau hujung bulan.
    takpe2. tunggu je ek :D
    btw tahniah! hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. alah, camtu ke? huhu salah saya tak baca apa2 yang nuffnang pesan. >,< pakai main tekan aje. tp sy tekan cash out tu 11/12. kira awal buln jugk eh? hihi :p

      Delete
  8. sy x cash out lg nuffnang ni. humm tgguu la kasi byk dulu. http://datoksirkronik.blogspot.my/

    ReplyDelete