Assalamualaikum.
Selamat berpuasa semua! ( :

Dah masuk bulan 8 ya?
PMR pun tinggal 1 bulan lebih lagi.
Ahh! Tak sabar rasanya.

You know what....
lepas PMR saya dah berpakat dengan W.A.F.A
nak pergi KB Mall dan nak
pergi borong novel di SMO dan POPULAR.

Harap-harap cukup lah duit yang saya simpan
dan tambah dengan duit raya. hihihi
cukup kut.

Ceh, dah tua pun ada hati
nak duit raya.
Eh, tak tua pun. Baru 15 tahun !

Meh kita tengok novel-novel yang
saya tengah gilakan sekarang.

..........................................

1) Projek Memikat Suami - Hanina Abdullah


2) Siapa Orang Gajiku - Azimah Lily



3) Kerana Terpaksa....Aku Relakan - Umie Nadzimah



4) Suamiku Tak Romantik, Tapi Autistik - Farisha Imani



5) Cinta Untuk Sedetik Lagi - Ezzah Mysara



6) Maaf Jika Aku Tak Sempurna - Acik Lana



7) Mampu Mencintaimu - Auni Amauni



8) Oh! Cinta 



9) Sayang Cikgu Ketat-Ketat - Rafina Mimi Abdullah



10) Suamiku, Encik Perfect 10! - Syamnuriezmil



11) Teduhan Kasih - Marissa



................................


Bersambung di entry You Know What... (Part 2)

2 Comments