No Contest And No GiveAway

Salam semua : )
Awak semua sihat ? hehe
Sebelum kita teruskan . . Tengok kat bawah



Okey , dah klik semua ? Klik yang ni pulak ; Klik Sini
hehe
Korang tengok tajuk entry kali ni ,

" No Contest And No GiveAway "

Hmm . . . . Maksud saya , saya tak akan sertai mana - mana contest dan GA
selama tempoh pemenang akan diumumkan .
Korang cuba tengok kat 'celoteh saya' 2011 > December . . .
Banyak kan contest dan GA yang saya join .
Contest satu jea yang saya join ,
GA banyak , 5 GA saya join . wow ! huhu
Baru start join benda - benda camni dah berderet yang saya sertai ?
Time tu saya boring la , sebab tu saya rembat semua . hehe

Kenapa tiba-tiba jea saya taknak join mana - mana contest dan GA ni buat semetara waktu . . .
Menarik tau contest ni , dia nak uji penulisan kita dengan menulis cerpen .
Wah ! Ini yang best ni . 
Jadi saya tengah menulis cerpen lah sekarang ni ,
dah separuh siap .
Tak tahu lah tu sempat ke tidak .
Tarikh tutup contest tu 12 Jan 2012 .

Siapa - siapa yang nak join contest ni boleh la .
Hadiah - hadiah dia pun best tau !
klik kat bawah kalau nak join contest tu



Sekian , Terima Kasih .  : )



0 Surat Cinta:

Catat Ulasan

DISCLAIMER

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di nikainaa19@gmail.com.

[PENAFIAN] www.nikainaa.blogspot.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.