You Are My Friend : )

    Kita kawan selamanya kan  : )  , I hope .



      Wan Fatihah , Raidah Alimah , Alia dasila , Nur Syazfiqah , Aina Syazwani , Nur Husna , Siti Aishah , Nur Maisarah , Niknur Fini dan yang lain - lain . Korang kawan saya yang terbaik pernah saya ada . Memang kawan suka duka saya . Susah nak jumpa kawan macam kamu semua , tentu kamu semua dah ada kawan baru or kawan yang lebih baik daripada saya kan . hu hu saya ? dah ada , tapi korang tetap dihati saya . walaupun ada juga yang saya lupa nama korang dan lupa rupa korang , insya-Allah korang tetap dihati saya . Tetap seorang kawan yang terbaik . Setiap kali saya keseorangan , saya selalu ingat kamu semua . . . kawan - kawan darjah 5 dan 6 tahun 2008 dan 2009 . sedangkan kawan yang sekarang ni tak selalu sangat saya teringat ? maybe sebab korang kawan yang terbaik , maybe sebab korang memahami saya , maybe sebab korang membuat saya tersenyum dan bergelak ketawa , tapi . . . kawan saya sekarang pun mampu buat saya tersenyum dan bergelak ketawa . . . maybe ada yang kurang , kawan2 yang sekarang lain dari korang . maybe sebab . . . meningkat dewasa ? hmm . . . maybe . siapa tahu kan . saya sendiri tiada jawapan untuk tu .



Maaf , kawan .   : )




          Maaf andai kata saya pernah bercakap kasar dengan kamu semua , maaf andai kata saya pernah membohongi kamu semua , maaf andai kata kamu semua berkecil hati dengan saya , maaf andai kata saya pernah menyakiti kamu semua , maaf andai kata saya pernah mengeluarkan kata-kata kesat , maaf andai kata saya pernah membelangkangi kamu semua , maaf andai kata saya ada buat kamu semua marah , maaf andai kata saya mengumpat kamu semua , maaf andai kata saya terabai kamu semua , maaf andai kata saya terlepas cakap dan maaf . . . maaf andai saya tidak menjadi kawan yang terbaik untuk kamu semua . Sorry again . Sorry , friend .  ( bunyi macam orang insaf kan . saya cuba mahu buat terbaik untuk kamu semua , kawan . )


 Bertemu kembali kah kita semua ? ? hmm . . .


          Hmm . . .  bertemukah kita lagi , selepas . . . 10 tahun , akan datang ? ? Insya-Allah . Kalau dipanjangkan umur dan ada rezeki , insya-Allah kita bertemu kembali . Saya harap kita semua tetap keep in touch . kalau dah hilang , tak tahu khabar berita . . . Jangan mengeluh , tak baik . Reda . Walaupun kita jauh , masing2 tetap ada di hati kan ? 10 tahun . . . . macam2 boleh berlaku .

  * haih ! touching2 lah pulak entry kali ni . ha ha . okey lah , friend . Annyong . : )

0 Surat Cinta:

Catat Ulasan

DISCLAIMER

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di nikainaa19@gmail.com.

[PENAFIAN] www.nikainaa.blogspot.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.