Jamuan Akhir Tahun !



          Syoknya , majlis akhir tahun . ada makanan . ha ha tahun ni spesial sikit , makan nasi arab ! wow ! ha ha jangan jeles :p nasi arab tepah dengan mak ayah classmate saya , muhammad . ho ho . . . saya ambil sikit jea nasi sebab kenyang ! satu lagi sebab memang saya tak makan banyak ooh . jamuan ni start kul 12 , okey . sementara menunggu jamuan ni . . . start kul 9:30 - 11:14 saya bergambar dengan kawan-kawan . maybe masa kita orang ambil gambar tu ada sesetengah kawan-kawan saya yang lain mengumpat . ha ha saya teka jea yea . maybe diorang cakap

" Nak ambil gambar pun bising2 "
or
" Gedik la aku tengok cara dia orang posing "

    Ho ho ho . . . saya agak2 jea tu yea. saya tak kata mereka cakap macam tu , tapi saya teka sebab saya tengok diorang duk jeling2 kat saya and kawan-kawan saya yang tengah bergambar . tak kesah ! kita orang nak bergambar sebab nak buat kenangan , bukan sebab nak mengedik , okey ? he he okey lah . tak mau gaduh2 . Hmm . . . kat jamuan tadi jamu nasi arab , kek , ayam adly dan macam2 lagi . ayam adly saya makan kat umah . ho ho . . . Banyak tau saya dan kawan - kawan saya posing . Dan tadi selepas jea pulang dari sekolah , mandi2 dulu , sembahyang dulu and then terus buat video . macam slide show , kot . Emm entah . saya tak pandai bap2 ni . Nak tengok ? Tengok kat FB saya . :)

0 Surat Cinta:

Catat Ulasan

DISCLAIMER

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di nikainaa19@gmail.com.

[PENAFIAN] www.nikainaa.blogspot.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.