Syoknya , majlis akhir tahun . ada makanan . ha ha tahun ni spesial sikit , makan nasi arab ! wow ! ha ha jangan jeles :p nasi arab tepah dengan mak ayah classmate saya , muhammad . ho ho . . . saya ambil sikit jea nasi sebab kenyang ! satu lagi sebab memang saya tak makan banyak ooh . jamuan ni start kul 12 , okey . sementara menunggu jamuan ni . . . start kul 9:30 - 11:14 saya bergambar dengan kawan-kawan . maybe masa kita orang ambil gambar tu ada sesetengah kawan-kawan saya yang lain mengumpat . ha ha saya teka jea yea . maybe diorang cakap

" Nak ambil gambar pun bising2 "
or
" Gedik la aku tengok cara dia orang posing "

    Ho ho ho . . . saya agak2 jea tu yea. saya tak kata mereka cakap macam tu , tapi saya teka sebab saya tengok diorang duk jeling2 kat saya and kawan-kawan saya yang tengah bergambar . tak kesah ! kita orang nak bergambar sebab nak buat kenangan , bukan sebab nak mengedik , okey ? he he okey lah . tak mau gaduh2 . Hmm . . . kat jamuan tadi jamu nasi arab , kek , ayam adly dan macam2 lagi . ayam adly saya makan kat umah . ho ho . . . Banyak tau saya dan kawan - kawan saya posing . Dan tadi selepas jea pulang dari sekolah , mandi2 dulu , sembahyang dulu and then terus buat video . macam slide show , kot . Emm entah . saya tak pandai bap2 ni . Nak tengok ? Tengok kat FB saya . :)

0 Comments