Balik Kampung




          Annyonghaseyo , awak semua . Sihat ? Dah makan ? Hehe Saya sihat je . Bertambah sihat !  : )  haha okey ni cerita pasal balik kampung belah mommy saya . Kampung saya kat Kelantan jugak . .  Kelantan tu kat mana ? Jangan nak sibuk ! haha gurau je . Kuala Balah . Yup , tu kampung saya . Ayah saudara saya , AyahJid nikah . Dia punya tarikh kenduri hari isnin lepas , 28/11/11 . Saya bertolak ke sana hari ahad , sahari sebelum kenduri tu . Ada lah dalam 2 - 3 jam dari rumah saya ke Kuala Balah .

        Memang meriah . Kebiasaannya time orang nak nikah mesti ada usik mengusik kan ? Usik pengantin laa . hehe Saya tak tahu lah pulak family belah mommy saya tu ada je yang nak di usik . kalau belah abah saya tak ada lah pulak . Biasa nya saya baca dalam novel je yang family dia usik pengantin . Tak sangka betul . Mak - mak saudara saya habis usik AyahJid . haha Tapi AyahJid buat slamber je . Ceh , saya pulak . . Tersengeh - sengeh tengok AyahJid kena usik . haha seronak ! Saya kan tak biasa sangat dengan family belah mommy saya ni , jadi saya banyak senyum berbanding bercakap . Tak pasal - pasal AyahJid cakap . . .


" Kenapa lah Ainaa ni pemalu sangat ? "


          Saya ? Sengeh jea lah . haha saya pun tak tahu nak komen apa . . Kadang - kadang terfikir jugak , 


" Aku ni , pemalu ke orang nya ? "


          Saya tak ada jawapan untuk tu . FullStop ! Pemalu ke tak tahu malu ke , belakang kira . Yang penting , sekarang ni kita tengok cerita pasal balik kampung . hoho hmmm . . .  dekat sana , susah nak tidur . Bising ! Budak - budak ni duk tengok Tv , pasang kuat pulak tu . huhu Reda jealah . . Nama pun budak - budak . hehe Malas sebenarnya ni nak cerita panjang - panjang so setakat ni jea yea . Jangan marah . haha okey Annyong ! :)

0 Surat Cinta:

Catat Ulasan

DISCLAIMER

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di nikainaa19@gmail.com.

[PENAFIAN] www.nikainaa.blogspot.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.