AFB FEEDS

Balik Kampung




          Annyonghaseyo , awak semua . Sihat ? Dah makan ? Hehe Saya sihat je . Bertambah sihat !  : )  haha okey ni cerita pasal balik kampung belah mommy saya . Kampung saya kat Kelantan jugak . .  Kelantan tu kat mana ? Jangan nak sibuk ! haha gurau je . Kuala Balah . Yup , tu kampung saya . Ayah saudara saya , AyahJid nikah . Dia punya tarikh kenduri hari isnin lepas , 28/11/11 . Saya bertolak ke sana hari ahad , sahari sebelum kenduri tu . Ada lah dalam 2 - 3 jam dari rumah saya ke Kuala Balah .

        Memang meriah . Kebiasaannya time orang nak nikah mesti ada usik mengusik kan ? Usik pengantin laa . hehe Saya tak tahu lah pulak family belah mommy saya tu ada je yang nak di usik . kalau belah abah saya tak ada lah pulak . Biasa nya saya baca dalam novel je yang family dia usik pengantin . Tak sangka betul . Mak - mak saudara saya habis usik AyahJid . haha Tapi AyahJid buat slamber je . Ceh , saya pulak . . Tersengeh - sengeh tengok AyahJid kena usik . haha seronak ! Saya kan tak biasa sangat dengan family belah mommy saya ni , jadi saya banyak senyum berbanding bercakap . Tak pasal - pasal AyahJid cakap . . .


" Kenapa lah Ainaa ni pemalu sangat ? "


          Saya ? Sengeh jea lah . haha saya pun tak tahu nak komen apa . . Kadang - kadang terfikir jugak , 


" Aku ni , pemalu ke orang nya ? "


          Saya tak ada jawapan untuk tu . FullStop ! Pemalu ke tak tahu malu ke , belakang kira . Yang penting , sekarang ni kita tengok cerita pasal balik kampung . hoho hmmm . . .  dekat sana , susah nak tidur . Bising ! Budak - budak ni duk tengok Tv , pasang kuat pulak tu . huhu Reda jealah . . Nama pun budak - budak . hehe Malas sebenarnya ni nak cerita panjang - panjang so setakat ni jea yea . Jangan marah . haha okey Annyong ! :)

You Might Also Like

0 Surat Cinta