AFB FEEDS

Gadis Melayu Berbikini


ASTAGHFIRULLAH AL-AZIM!

Terkejut memang terkejut. Macam mana lah boleh terjumpa instagram 'gadis melayu berbikini' ni? Gelaran spontan untuk orang tu. Mula-mula ingatkan mat salleh ke apa tapi dua kali tengok, Ainaa jadi tertanya-tanya sebab muka ada muka melayu macam tu. Itu yang tangan gatal nak tengok instagram orang tu.

Sekali bukak...... pergh. M.E.L.A.Y.U! Nama pun terang-terang nama melayu. Aduhai cik kak, tak reti malu ke? Semua aset nak tunjuk, pakaian ke pantai/pulau pun berbikini je? Apa semua lelaki kat situ mahram kau ke yang senang-senang pergi tayang?


Ini namanya Melayu bukan Islam! 


Entah kat mana diletak Islamnya. Dimana letak malunya? Malah dengan bangganya tayang kat semua orang. Seolah-olah nak tunjuk dan bagitahu kat semua orang,


"eh, aku pakai bikini je tapi aku Islam"

"tengok ni semua, aku langgar perintah tuhan."


Huh. Apa-apa pun, harap orang yang buat semua tu insaf. Kembali lah ke jalan yang benar. Belum terlambat dan sebelum terlambat, untuk diri sendiri dan pembaca yang lain juga....


JAGA AURAT! 

JAGA MARUAH!

JAGA IMAN!

You Might Also Like

2 Surat Cinta

  1. hm...dunia akhir zaman..xtahu nk kata apa..dgn bangga buat dosa..

    ReplyDelete
  2. Nauzubillah... Moga Allah lindungi kita dan keturunan kita.

    ReplyDelete