AFB FEEDS

Raya Tak Macam Raya



Raya tak macam raya bila dapat cuti kejap je.
Raya tak macam raya bila tak sempat langsung nak ziarah rumah saudara mara.
Raya tak macam raya bila duit raya tak sempat nak kumpul.
Raya tak macam raya bila harini dah bertolak ke Petaling Jaya!

Uwwwwwwaaargh! TAK NAK BALIK!!

You Might Also Like

4 Surat Cinta

  1. Raya akak pun x macam raya...serba sederhana...sebabnya raya kali ni xde selera nak makan....

    ReplyDelete
  2. raya emma pun , xberjalan kemana , balik kg , tolong hidangkan makanan dan layan anak buah , balik klang pulak , terus kerja . hurmm

    ReplyDelete
  3. Adat lah tu belajar. Hihi. Nanti dah kerja cuti lelama sikit :D

    ReplyDelete
  4. biase lah tu bila da semakin membesar dan memtua

    ReplyDelete