Hubungan Kita Takkan Terpisah




Hubungan Kita Takkan Terpisah Selagi Hayat Dikandung Badan.


BUAT SAHABAT YANG AKU SAYANG,

Hubungan ini, takkan aku saja pisahkan.
Walau dirimu katakan aku yang tak nak, kau perlu tahu aku tetap sayang.

Sekaligus aku ingin sangkal telahanmu yang nyata menunjukkan hatimu tidak percaya dengan kasih sayang aku buatmu.

........................

Jiwang dan skema sangat kan? Entry sedih dan kecewa dengan diri sendiri. Dan tak nak salahkan sahabat. Bukan salah dia. Dia cuma salah faham. Salah faham yang tak pernah dia cuba nak tanya. Tak apa, bukan salah dia. :')

Letihnya dengan hubungan ini. Yang tiada penghujungnya. Yang entah berapa lama mampu kupegang erat tangannya.

Atau....

Sebenarnya tautan kita sudah lama terlerai? Harapnya tidak. Sangat mengharap tautan kita ini bukan terlerai terus, hanya masing-masing 'berehat' dari terus memegang erat. Hanya 'rehat' sementara. Dan tautan ini akan kembali erat seeratnya tanpa boleh dipisahkan selepas ini.

Aku mengharap..... terus mengharap.


SABAR YA SAHABATKU. HUBUNGAN KITA SEDANG DIUJI. SUATU HARI NANTI, TAUTAN DI ANTARA KAU DAN AKU AKAN KEMBALI ERAT. PERCAYALAH :')


-Entry ini ditulis khas buat sahabatku-

3 ulasan:

  1. susah nak dapat sahabat yg sejati ...

    BalasPadam
  2. sabarya, sahabat sejati memang susah nakcari

    BalasPadam
  3. disaat kita susah mahupun senang dia sentiasa ade. itulah sahabat sejati...

    BalasPadam

DISCLAIMER

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di nikainaa19@gmail.com.

[PENAFIAN] www.nikainaa.blogspot.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.