AFB FEEDS

Tempat Pertama Pertandingan Menulis Cerpen Bersama I Luv Novel


Assalamualaikum dan selamat pagi dunia! Macam biasa, ini cerita basi dan memandangkan saya suka update cerita yang dah basi.... Haha Kita layan jelah ya~ Kalau ada yang pernah tahu, saya penulis cerpen suka-suka yang pernah diupdate dalam entry Aku Novelis? Entry pada 2 tahun yang lepas lagi tu. Lama tak update pasal penulisan ni. 

Malas nak menulis, jadi baca jelah apa yang pernah Ainaa tulis dalam blog penulisan Luahan Isi Hati.





Dah baca? Jangan confuse dengn nama samaran yang saya guna. NIK AINAA dan AINAA AZLAN. Kenapa guna dua nama? Sebabnya memang tak nak bercampur aduk pun dengan dunia blogger dan dunia penulisan. Biarlah dengan dunia blogger, dikenali dengan Nik Ainaa dan dunia penulis Ainaa Azlan. Walau haku dah pecahkan rahsia pun pada tahun 2013 yang lepas yang Nik Ainaa dan Ainaa Azlan adalah orang yang sama. Lepas tu memang tak ungkit-ungkit dah. Rasanya diorang yang pernah baca pun dah lupa. Hehe




ALHAMDULILLAH, mimpi menjadi kenyataan dengan izin-Nya. Dan tiada yang mustahil dengan izin Allah. ^__^

You Might Also Like

9 Surat Cinta

  1. tahniahh dik. bagusnyaa padai buat cerpen :D

    ReplyDelete
  2. tahniah! nt buat novel pulak ek..
    =)

    ReplyDelete
  3. Tahniah aina.. moga maju jaya dlm bidang penulisan...

    ReplyDelete
  4. wah tahniah :) bestnya ada bakat buat novel. hehe

    ReplyDelete
  5. tahniah teruskan biar mimpi jadi kenyataan ok

    ReplyDelete