AFB FEEDS

Malaysia Mengalami Musim Bunga?

Assalamualaikum.

Hari ni buka jea FB pakat ramai-ramai post gambar pokok berbunga
cantik-cantik. Sekali tengok, nampak macam bukan kat Malaysia daaah. Subhanallah!

Ini dicopy paste dari FB :


Kedah/Alor Star/JB


Kat tempat korang camna? Ada tak pokok-pokok yang sedang berbunga
cantik ni? Kelmarin saya keluar ke KB tak ada ternampak pun.
Bestnya orang-orang kedah dan Jb dapat merasa 'musin berbunga' kononnya.
Hehe


You Might Also Like

6 Surat Cinta

  1. kat tempat saya ada....fuh memang lawa pemandangan....konon2 macam tengok bunga sakura gitu...tp tak sempat nak snap lg..

    Entri terbaru dari saya:
    http://mindakabur.blogspot.com/2014/04/cara-memeriksa-kemampuan-komputer-untuk.html#.U0Et_PmSx2I

    ReplyDelete
  2. Ada ;$ ramai orang yang post pasal ni..

    ReplyDelete
  3. tempat Mira pon macam ni jugak..sempadan kedah,penang n perak katakan.. :)
    jom la tengok gambar dekat kawasan Mira juga
    http://eira-shamiera.blogspot.com/2014/03/musim-sakura-di-kampungku.html

    ReplyDelete
  4. cantik sgt bunga ni..tmpt murni blaja pun ada jgak :D
    jemput singgah ke blog murni
    http://murnimohdyusof.blogspot.com/2014/04/musim-bunga-di-uum.html

    ReplyDelete
  5. Anyeongbakhang kamsahamikeliaa

    ReplyDelete
  6. rata rata banyak pokok bebunga sekarang ni..hatta pokok durian pun berbunga hehe makan durian lg la nnt.. munkin sebab hujan mula turun kot.. tapi pemandangan kt atas tu kt kg Cik Anis..kt kedah hehe hari tu balik kedah kejap...dh kenape kedah ni tetibe cm korea plak haha tu la perasaan pertama tgk pokok2 bebunge sakan. hehe dulu tak ade la sakan bebeno bungenye..kt perak ni ada sikit je yg Cik Anis jumpe..kt ayer tawar perak

    ReplyDelete