AFB FEEDS

Shopping Novel Lagi!


Pada  hari isnin yang lepas, Pesta Buku Kelantan 2013 telah
berlangsung di Dewan Jubli Perak. Hajatnya nak pergi pesta buku ni
hari sabtu ini sebab masa tu ramai penulis yang datang

Tapi hajat terpaksa dibatalkan sebab esok, Jumaat nak pergi ke Melaka.
Jadi saya pergi lepas solat Zohor dengan kawan saya.
Kelabu mata dibuatnya tengok novel-novel tapi rasanya tahun ni tak berapa best.
Sebab banyak novel yang saya nak tak ada. huhu

Tapi tak kisahlah. Still dapat pancing beberapa novel. hehe
Hari tu dah pancing novel kat PBAKL di entry INI.
Dan sekarang pancing lagi!


Yeah! Itu dia....
Kalau ikutkan nafsu memang nak beli lagi.
Tapi tak kan lah nak habiskan semua duit yang ada kan?
Jadi berpada-pada aje lah.... Ni pun novel yang saya tercari-cari,
Pergi Tanpa Alasan dan Dia Bukan Arissa tak ada.
So ini jealah hasil tangkapan pada kali ini.

Nampaknya koleksi novel saya dah semakin bertambah.

 (Yang kosong kat sebelah kanan tu muka surat)
*klik untuk kanta pembesaran*

71 naskah novel yang saya ada. Bulan 12 ada pulak pesta buku
kat Kelantan. huhu entah bila nak habis baca kalau asyik beli-beli
tapi tak baca-baca pun. Kan kalau saya dah mula baca kerap kali seperti dulu,
satu novel semalaman. Memang buku entah kemana, result exam jatuh menjunam.

Masa tu barulah tahu langit tu tinggi ke rendah. heh.

You Might Also Like

6 Surat Cinta

  1. Seronoknya dapat membeli novel kan. Tak apa, kalau tak sempat baca, Simpan dulu. Yang penting kita tak terlepas dan menyesal.

    ReplyDelete
  2. Bestnya! Lia dh lame xbeli novel . uhuk uhuk U_U

    ReplyDelete
  3. salam. selamat membeli novel. abe kie dah lama x beli novel sbb x sempat baca..skrg ni cuma baca papae n mags... done follow here..

    ReplyDelete
  4. bestnya.. mesti geram tgk novel yg gemuk2 tu kannn.. heee

    ReplyDelete
  5. banyakknye tangkapan dia..hehee :P

    ReplyDelete
  6. dh lame xbeli novel.. agk kkrngan bajet skrg.. hikhik..

    ReplyDelete