AFB FEEDS

#Nuffnang: Terima Cek Ketiga



Sebenarnya cerita ni dah basi. huhu
Saya terima cek ketiga daripada Nuffnang dalam 3 hari
bulan 8 tak silap. Awal-awal bulan lapan nilah. Tapi baru sekarang
nak share story dengan korang. Kan... dah cakap kat entry INI yang banyak cerita
yang nak dishare tapi tak sempat. 

Tapi nak share juga walaupun cerita dah basi.
hehe



Alhamdulillah!
Nilai cek kali ini lebih tinggi berbanding
cek yang lepas-lepas. Tinggi sikit jea. Apa-apa pun
cek dah selamat tebus sebelum raya hari tu. Sambil-sambil nak
update buku bank. huhu

"TERIMA KASIH KEPADA YANG SUDI SEDEKAH KAT SAYA MELALUI NUFFNANG INI"

Siapa belum daftar Nuffnang lagi? Tak perlu ragu-ragu lagi.
Bukti Nuffnang mampu tambah pendapatan kita boleh dilihat di SINI.

You Might Also Like

5 Surat Cinta

  1. wahhh , best jek . saya tak naik2 pon nuffnang . bg tips bolehh ? dtg blog sy okeee . hehe . kogsi tips kat cbox itsmetira.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. @NurAtira - alhamdulillah. rezeki :a tips? hehe nnti sy bagi tipnya :d

    ReplyDelete
  3. sy dah register nuffnang...tapi tak dapat apa2 hasil lg..huhu

    ReplyDelete
  4. Tahniah..
    Eira pun tak dapat apa-apa hasil lagi..
    Tapi tak pernah jemu untuk mencuba..
    Mana tau, ada rezeki gak nanti.. :a

    ReplyDelete