Slot Akasia, Zehra, Telenovela, Ratu dan pelbagai lagilah!
Sekarang ni banyak betul kan drama-drama yang best? Lebih-lebih lagi
drama adaptasi novel. Memang ramai yang mahu tontonnya.

Tapi kita semua ada kehidupan, ada kerjaya. Tentu kadang-kadang kita
tertinggal episode drama yang kita tonton kan?
Haa! Saya baru aje selesai buat page untuk semua ini. Kalau kita tertinggal episode
yang lepas kita boleh search dalam internet tapi kadang-kadang ada yang sudah nak cari kan?

Jadi saya ada buat satu page ni, page Tonton Online . Bertujuan membantu anda
yang ketinggalan episode drama yang anda gemari. Juga untuk saya
sebab saya pun selalu jugak ketinggalan episode.

Bukan page yang fans page di facebook tu. Tapi page di blog ni aje.
KLIK UNTUK PEMBESARAN

Buat masa ni, ada 5 aje drama dalam page tu.
Tapi kalau drama yang anda gemari tak ada, boleh aje buat request.
Saya akan cuba carikan untuk anda. :)

0 Comments