AFB FEEDS

TV Rosak =,='

 


Haiseyman Ramlee!
TV rumah rosak lah pulak dah!!
Angkara siapa? Anak saudara saya lah ter.

Dua TV yang ada dan dua-dua jahannam!
Irfan, Irfan... Suka sangat pergi picit sana-sini, kan
mak saudara Irfan ni dah tak boleh tengok.

Baru semalam rosak.
Terlepas tengok Mimpi Cinderella dan Setia Hujung Nyawa.
Dahlah Mimpi Cinderella ep. last!
Macam mana yang last ep. dia? Nak tahu jugak!

Tak apalah, selagi ada laptop dengan WiFi kat rumah,
selagi tu saya bertahan. Kalau dah dua-dua tak ada...
TV tak ada, WiFi pun buat hal,
memang saya lempar TV kat hutan belakang rumah ni.
=,='

You Might Also Like

4 Surat Cinta