Ini dia...
Nak cerita blog saya yang
baru aje beberapa minit tadi kena remove.

Heboh satu FB dibuatnya! Haha
Yalah, blog kena remove oleh inchik google sendiri.
Mestilah gabra habis!

Nak jadi cerita, tadi saya tengah jenguk
blog peserta giveaway. Nak komen tu pelik lah asyik kena
login dulu. So saya log out and then login semula.
Tapi dia suruh masukkan nombor telefon.

Mula-mula saya tak hiraukan sebab takut ada
kesan kat nombor saya. Lepas tu saya buka blog saya
dan dia keluar 'rimau' kat bawah ni :




Ya ALLAH!
Nak menangis rasanya. Blog kesayangan haku ni!
Dari tahun lepas saya bersama 'dia', mestilah sayang giler-giler.
Ecehece macam 'boyprend' haku pulak.

Lepas tu saya dengan berat hati masukkan nombor
dan tick 'message'. Tunggu punya tunggu tak ada pun. Lepas tu try
sekali lagi dan still tak ada mesej. Last-last saya tick 'voice call',
barulah dapat panggilan dan dia bagi number code
yang perlu diisikan.

Fuuuh!
Lega! Kalut giler gua cakap lu tadi.
Memang dah tertanya-tanya,"Apa salah haku ni?"
Sampai nak kena remove bagai. 

Apa-apa pun terima kasih yang sudi bantu 
saya kat FB tadi.
=)

"Blog kena remove sekejap pun bising-bising,"  =,='

17 Comments

  1. harus laa cuak. kalau saya pun dah tercicir jantung ahaks

    ReplyDelete
    Replies
    1. ecehcece smpai tercicir ya? bukn terkuncil? hakhak :p

      Delete
  2. aritu ada jgk blogger yg kena mcm ni. agaknya tgh musim. hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa iyalah. skarang musim ga sbb tu rmai yg kena remove tu

      Delete
  3. baru pagi td kena..tp gugel baik dgn kita..masuk je num trus dpt 2 msj palk tuh :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. uuit. ina xdpt pun. tick voice call bru dpt panggilan. =,=

      Delete
  4. Errrr..Memang la,sape tak sayang blog kan?Sayang2

    ReplyDelete
  5. mau nya x kalot..huhu.blog nielah nyawa kan..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. erk! tak adalah smpai nyawa. ihik! cuma pelengkap masa lapang. hoho^,^

      Delete
  6. kalau blog syasya jadi macam tu pown syasya rasa cuak
    syg kod nak tigai blog nih... :)

    ReplyDelete
  7. Huwa, kalau Aina jadi macam tuh, memang rasa macam nak rejam Google. TT^TT Tak sanggup rasanya, blog kena remove.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu. thu blog kena remove smpai fb pun kena tempias. huhu

      Delete
  8. eh, mesti laa cuak kan? kalau farah pon msti mcm tuh..gelabah kot..

    ReplyDelete