AFB FEEDS

Selamat Hari Raya Aidil Adha

 
 
 
Salam Aidil Adha sahabat sekalian !! 
C =
 
 
Wah, lama jugak erk saya tak on9?
Sampai traffic pun dah tak jem seperti biasa.
Hihi Mulai malam ini saya akan kembali bergiat menjadi
seorang blogger . Tetapi blog saya masih dapat pembaikian, belum
ada masa nak baiki. Jadi kalau datang ke blog saya tutup sebelah mata ya.
Hehe

Banyak sangat cerita yang nak saya ceritakan ni.
Ya lah, macam-macam yang berlaku semasa dalam persediaan untuk PMR
dan selepas PMR. Nanti saya cerita lepas raya ni erk?
Harap korang sudi kembali menerokai blog saya.
 *sambil buat muka tak malu

Setakat ni je erk? Saya nak pergi buat kek kejap.
Woo~ jangan buat muka terkejut macam tu!
Haha tak percaya? Saya masih belajar lagi.
 Buat pun pertolongan mami saya.
Resepi mami saya. Sedap ooh kek mami saya punya. 
Nak? Nanti saya bagi resepi erk? Hihi


Salam sayang dari saya,
Nick Ina

You Might Also Like

0 Surat Cinta