Assalamualaikum . . .  hehe
ala ~ sebenarnya saya nak update nanti balik ke KotaBharu .
Sekarang ni saya duk kat Negeri Sembilan .
Bercuti . wee ~ ^.^ ( heh ! happy macam bercuti kat luar negara lah pulak =.=' )
Tapi takleh tahan !
Saya excited sangat ni !
Kenapa excited sangat ni sampai tak menyempat ?
hehe ni saya nak cerita lah ni .

Saya ni memang setiap kali buka internet ,
mesti buka blog jugak .
Dan sudah tentunya saya akan jenguk - jenguk blog Lyssa Faizureen sekali .
Lepas tu tadi , masa saya jenguk blog Lyssa . .
Ada new update . .
Lyssa luah perasaannya kat entry tersebut .
Memang sedih aar .  : (
Sebab tu lah saya tak nak couple

Saya ni walaupun tak pernah couple ,
tak ada pengalaman .
Tapi saya jenis ' Minah Jiwang Karat ' !
Tengok cerita korea , baca novel .
Tak kea jenis jiwang - jiwang tu ?
Dan saya tahu lah serba sikit . hekhek
So saya bagi sedikit nasihat kat Lyssa .

Sebenarnya saya TAKUT nak komen kat entry Lyssa .
Takut Lyssa marah lah .
Takut Lyssa berkecil hati dengan nasihat saya tu .
Mana tahu kut - kut saya ada tersalah cakap .
Yealah , dah lah saya ni tak ada pengalaman .
Lepas tu , sesedap ajinomoto saya pulak pergi bagi nasihat .
Tapi saya komen gak . huhu
Sebab kesian kat Lyssa , dia ada masalah .
So saya fikir , tak salah saya bagi sedikit nasihat .


Lepas komen kat entry Lyssa tu , jenguk FB jap .
Dan tulis kat status saya tu . . . .




Tak nampak kea ?
Boleh tengok kat FB saya lau tak nampak . Huhu
Lepas tu , saya bukak blog saya balik .
Eh ? Follower bertambah lah .
So saya tengok lah siapa garangan yang sudi follow blog saya yang huduh ni .
Tengok punya tengok ,
Terbeliak mata saya ni .
Nasib baik tak jatuh tergolek jea .





Haa ! Nampak tak tu ?
Blogger terkenal tu !
Korang tak kenal ?
Haish ! Buta IT lah korang ni . 
Ayat main kasar nampak . hekhek sorry !
Lyssa Faizureen ni siap masuk lam majalah lagi tau !

Apa - apa pun , THANKS Lyssa Faizureen 
sebab sudi follow blog saya yang huduh ni .
Satu je soalan yang dah lama bernari - nari dalam kepala otak saya ni .



" Adakah saya patut panggil Lyssa ' Kak Lyssa ' ? "


Haha tu kena tuan empunya badan jawab lah .
Okeylah , bye semua .
Nanti saya akan update tentang percutian saya .
Heh ! Apalah kau , Ainaa .
Ada kea orang yang jenguk blog aku ni . huhu


Kay lah , bye - bye .  : )

1 Comments

  1. wahh, bangga tul yerks, lyssa dah jdi follower u..akak ni blogger baru, bru beberape ari niey tau adik lyssa tu famus giler on blog..hehe..mmng skang suker refer blog lyssa..tp lum rezki lyssa nk follow akk kot..hahaha...xpelah..one day maybe..(nada cedeyy)..hahaha

    ReplyDelete