AFB FEEDS

Baby Maal Hijrah


ALHAMDULILLAH. ALHAMDULILLAH.
Bertambah lagi umat Islam di Awal Muharram.


Pagi tadi pada jam 3:32 pagi, kakak ipar Ainaa selamat melahirkan anak sulung perempuan di salah sebuah hospital di Jepun. Gembira betul nampaknya abang Ainaa tu, panjang lebar dia bercerita anak dia sama dengan muka dia. Haha.

Ainaa pun suka, akhirnya dapat jugak anak saudara perempuan. Yang kat rumah ni dah dua orang hero, tambah seorang lagi bunga dalam keluarga. Tapi sayangnya dapat tengok gambar je. Jauh nak pergi terbang ke Jepun tu. Tunggu ya baby Maal Hijrah, tungguh ayah awak belanja mak saudara awak ni tiket kapal terbang. 

You Might Also Like

5 Surat Cinta

  1. Alhamdulillah.. Berkat tu lahir pada Maal Hijrah :D

    ReplyDelete
  2. Salam singgah petang dik...Alhamdulillah dan tahniah dik...

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah dan Tahniah buat aina sekeluarga :)

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah,tahniah dpt anak sedara :)

    ReplyDelete