AFB FEEDS

ABC Kelapa di Pantai Cahaya Bulan

Sejak duduk berjauhan dengan family ni, sejak masuk asrama, kalau balik ke Kelantan.... Pantang tersalah cakap mengidam nak makan apa-apa pasti mak ayah Ainaa akan tunaikan. Macam semalam, Ainaa cakap kat mak ayah teringin nak makan abc sebab dah lama tak makan. Jadi semalam abah bawa cari abc di Kota Bharu tapi tak ada.

Dan hari ini, sekarang ni.... Abah bawak pergi makan abc sambil makan makanan laut celup tepung di Pantai Cahaya Bulan. Yeay!


Kenyang perut tambah bila abc dah cair, kenyang dengan air. Fuhh. Memang sedap la tidur malam ni. Haha.

You Might Also Like

7 Surat Cinta

  1. pcl 1st time.try makan ni kat Padang Besaq.. ok la, sedap.

    ReplyDelete
  2. sedapnyaaa..suka aiskrim ice iceeee

    ReplyDelete
  3. Sedapnyaa. Nyumm nyumm. Tetiba lapar abc. Ainaa belanja boleh? Hihi

    ReplyDelete
  4. Terasa sedap aiskrim tu Nik Ainaa..
    Itu baru tengok gambar apatah lagi bila dapat rasa..
    Mesti terbaek kann

    ReplyDelete