Sesiapa yang ada bakat dalam menulis dan ada manuskrip novel seram atau yang ingin mencuba dalam dunia penulisan, boleh sertai PERTANDINGAN MENULIS NOVEL SERAM ANJURAN SR PUBLICATION. Semua butiran dan syarat boleh lihat dalam poster.




Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...
Wow! Begitu ramai penulis-penulis yang berbakat di luar sana yang begitu berminat untuk menyertai pertandingan menulis manuskrip seram anjuran SR Publication. Bukan saja penulis di Malaysia, ada penulis dari luar jugak menyatakan minat untuk menyertainya. Cukup hebat sambutan yang diberi!
JANGAN TUNGGU LAGI! Pada yang dah siap manuskrip hantar pada kami di e mel : srmanuskripseram@gmail.com . Tak perlu pening kepala nak memenuhi terma dan syaratnya, kerana mudah saja. 
1. Manuskrip asal penulis
2. Tidak pernah diterbitkan
3. 500 mukasurat atau lebih (jumlah mukasurat ini hanya sebagai guideline. Kami lebih mementingkan ceritanya dan kebebasan diberi pada penulis untuk berkarya ikut kesesuaian cerita mereka)
4. Karya yang mendapat tempat pertama, kedua dan ketiga akan diterbitkan oleh SR Publication.
-Manakala karya yang tidak terpilih sebagai pemenang peluang tetap ada untuk diterbitkan bergantung pada penilaian panel kami.
JANGAN LEPASKAN PELUANG KEEMASAN INI! HADIAH WANG TUNAI MENANTI ANDA! Pada yang masih menulis teruskan kerana tarikh tutup penyertaan pada 31hb Disember, 2015. MUNGKIN ANDA PEMENANGNYA!
 ( copy from facebook page SR Publication )

6 Comments

  1. ok nak mula menulis..

    Pada suatu hari....

    ReplyDelete
  2. nak join... tapi bukannya reti sangat tulis menulis ni...

    ReplyDelete
  3. nampak menyeronokkan. teringin juga nak join tapi diri ni bukannya reti sangat tulis menulis...

    ReplyDelete
  4. nak join... tapi bukannya reti sangat tulis menulis ni...

    ReplyDelete
  5. Kalau kurang daripada 500 muka surat boleh tak??? hehehe

    ReplyDelete