AFB FEEDS

Jadi Isteri Dan Ibu Di Usia Muda

Whops! Bukan Ainaa ya yang jadi isteri dan ibu muda. Kahwin pun belum. Hehe Tiga hari yang lepas Ainaa ada upload gambar baby di Instagram. Baby kawan Ainaa yang baru melahirkan anaknya Jumaat yang lepas.



Tak perlu kut Ainaa cerita panjang, kau orang boleh baca caption yang disertakan dengan gambar baby. Kawan Ainaa yang dah jadi ibu muda ni, kahwin tahun lepas dan dah mengandung tahun lepas tapi keguguran. Tapi alhamdulillah, cepat je rezeki diorang suami isteri, tahun ini dah boleh sambut Aidil Adha bertiga. Berutungnyaa..... 

Kami, kawan-kawannya ini mula lah semua gatal tak shabar nak kahwin termasuklah Ainaa sendiri. KAHKAH Masing-masing kecoh dalam group whatsapp. Beruntungnya dia, kahwin awal dapat jadi isteri dan ibu di usia yang masih muda. Tapi kawan Ainaa tu tak apalah sebab dia dah matang. Cuba Ainaa.....tak boleh, tak boleh. Nahi! Perangai macam budak-budak ada hati nak kahwin. >___<


You Might Also Like

0 Surat Cinta