AFB FEEDS

"Ada Lebih Tak?"


Tadi, Ainaa dengan roommates baru balik dari Jaya One yang ada dekat dengan UIA PJ ni, perjalanan nak ke mahallah yang ada atas bukit tu kita orang ternampak motor delivery kfc. Kawan Ainaa ni saja bergurau tanya abang delivery tu,

"ADA LEBIH TAK?"

Dan-dan abang tu hulurkan burger kfc dengan air mirinda. Memang tercengang jugak laa. Kawan Ainaa cakap la yang dia main-main je, bergurau. Tapi abang delivery kepci tu bagi jugak.


Rezeki roommate Ainaa, kita orang pun kena tempias rezekinya. Dapat makan kepci free. kikiki

You Might Also Like

3 Surat Cinta

  1. memang rezeki betul la. hihihi

    ReplyDelete
  2. wah...nak tiru style macam ni la....mesti best..hehehehe...mana tau ada rezki akak plak

    ReplyDelete
  3. kalau lelaki macam aku yang mintak..memang tak dapatlah.hurm..untunglah

    ReplyDelete