AFB FEEDS

#Cabaran20Hari: Nostalgia Kad Raya

Dah lama Ainaa tak dapat kad raya. Sadis kan? Ini disebabkan sekarang zaman orang hantar ucapan raya dan kata maaf hanya melalui whatsapp. Jadi bagi mengenang nostalgia lama kad raya yang Ainaa pernah dapat, sanggup pergi selongkar dan tangkap gambar untuk dikongsi di sini.




Kotak yang menyimpan 1001 nostalgia lama.  Sebenarnya tak adanya Ainaa nak selongkar sebab kotak ni memang sentiasa ada dalam almari dan senang untuk ambil. Acah-acah selongkar saja tadi. Hehe.



Kalau nak tahu, ini semua kad raya yang Ainaa dapat masa sekolah rendah. Umur 12 tahun lagi masa tu dan sekarang dah nak masuk 18 tahun. Maksudnya kad-kad raya ini semua nostalgia lebih kurang 6 tahun yang lepas. Kira lama lah jugak tu dan pun boleh dikira nostalgia. Haha

You Might Also Like

1 Surat Cinta