AFB FEEDS

Semakan Pelatih PLKN 2015


Assalamualaikum.

Dengan BANGGANYA nak umumkan......



Hahaha! Entah apalah perasaanku sekarang ni.

Nak tergelak pun ada. Nak meleleh hingus pun ada. Ahak!
Bukan apa disebalik harapan tak kena PLKN, ada jugak harapan nak masuk PLKN!!
Teringin nak join aktiviti lasak PLKN. Panjat Gunung Stong dah. Nak try jugak
jadi ala ala askar. hohoho

Batch 97 yang lain, dah semak nama anda? kalau belum mooih ler.

You Might Also Like

7 Surat Cinta

  1. selamat ber-PLKN kepada mereka2 yang bakal menyertai...

    ReplyDelete
  2. HAHAHA zaman kita tu batch pertama plkn, memang taknak tapi bila tak dapat mcm sedih pulak. teringin juga nak berlatih ala-ala tentera :(

    ReplyDelete
  3. Hehe...adik² kathy semua pun tak terpilih..

    ReplyDelete
  4. yaya tak terpilih pun..huhu..tapi takpe, tak mengharap..hehe

    ReplyDelete