Pemenang Giveaway PISA


ASSALAMUALAIKUM!

Sebelum tu, harap maaf kerana keputusan diumum lambat dan terima kasih juga kerana setia menunggu keputusan keluar. Seperti yang saya katakan hari itu, jumlah yang sertai GA PISA tidak sampai 100 peserta jadi saya tidak dapat menambahkan hadiah. Jadi hanya ada satu yang bertuah dan pemenang dipilih melalui top referral yang tertinggi.

Kepada pemenang, sila PM saya di SINI dengan detail penghantaran seperti NAMA PENUH, ALAMAT dan NOMBOR TELEFON. Anda diberi masa selama seminggu untuk menuntut hadiah:novel PISA dan kalau masih tiada tuntutan dari pemenang, saya akan pilih pemenang lain dengan menggunakan random.org.


PEMENANG GIVEAWAY PLAYBOY ITU SUAMI AKU :




Tahniah diucapkan kepada pemenang. Kepada yang tidak bernasib baik, jangan risau. Saya akan adakan lagi GA seperti ini dan hadiahnya berbentuk novel juga. Tunggu GA novel daripada saya next year!

5 ulasan:

DISCLAIMER

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di nikainaa19@gmail.com.

[PENAFIAN] www.nikainaa.blogspot.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.