AFB FEEDS

Sponsor Diburu!

SPONSOR DIBURU SEHINGGA 30/07/13


YEAH! Kembali lagi memburu sponsor!
Kali ini saya mahu buat GA yang gempak!! Hadiah semestinya gempak!
Hehe bila? bagaimana? apa? Okey, ok.
Saya buat ni bertujuan raya, hadiah-hadiah tu nanti korang bolehlah buat raya kan?
GA ini akan berlangsung pada 01/07/13 sehingga 22/07/13.
*tarikh mula akan diawalkan jika sponsor mencukupi awal *
Ini kerana saya takut sponsor sibuk jika dilewatkan tarikh tamatnya.
Nanti tak boleh nak pos pula hadiah-hadiah tu.

Nak sponsor? Sila rujuk & baca kat bawah ini terlebih dahulu!

1-Barangan yang boleh disponsor :

*Pakaian (blouse, shawl, skirt dan lain2)
* TOPUP RM5 ke atas (kalau boleh kesemua rangkaian)
* Berkaitan blog masih diterima (tidak terima: review, header, banner dan doodle)
* Majalah, Novel, Buku Islamik (Genre 18sx ditentang keras)
* Aksesori (purse, kasut, gelang, rantai, brooch dan lain2)
* Barangan printing & cenderahati (contoh boleh rujuk di SINI)
* Barangan handmade (apa2 sahaja yg berkaitan dgnnya)
* Barangan makeup (lips balm, pewarna kuku dan lain2)
* Dan lain-lain lagi akan dipertimbangkan

2- Sponsor untuk 3 pemenang dan ke atas bagi topup, barangan handmade
& berkaitan dengan blog 2 ke atas. (akan dipertimbangkan)

3- Syarat di kenakan tidak melebihi dua syarat.
Jika anda sponsor untuk 4 pemenang atau lebih, anda boleh kenakan 3/4 syarat.

4- Barangan pos akan dipos oleh sponsor sendiri. Pemenang
akan menuntut hadiah mereka dengan anda.

5- Hanya sponsor yang betul-betul nak sponsor saya cari.
Tak mahu tipu-tipu maa....

Ok! Dah baca semua? Ini bukan cerewat ya. Tapi bagi menyenangkan peserta, 
nanti tak adalah timbul syarat yang banyaklah apalah.


KELEBIHAN KEPADA SPONSOR :

* Blog anda akan dimasukkan ke dalam bloglist blog saya
* Jika ada masa, saya akan review blog/fanpage anda
* Follower & Liker anda akan meningkat
* Trafik blog anda juga akan meningkat serta merta
* InsyaAllah anda akan dimurahkan rezeki
* Pahala bagi orang-orang yang baik hati ini. Sebelum tu betulkan niat. =)

Mahu sponsor? PM saya di SINI dengan butiran-butiran tersebut :

* NAMA
* LINK BLOG & FANPAGE
* LINK FACEBOOK
* BARANGAN YG INGIN DISPONSOR
* UNTUK BERAPA PEMENANG
* SYARAT INGIN DIKENAKAN KPD PESERTA

Itu sahaja kut. Selesai PM saya tinggalkan komen kat entry ini yg anda dah
PM saya ya. Takut saya tak perasan pula ada mesej.

Harap-harap ada yang mahu sponsor. =')

You Might Also Like

7 Surat Cinta

  1. hati-hati ya ? :)
    dah ada beberapa blogger kena tipu ngun sponsor yang sama .

    ReplyDelete
  2. @munirah :) ya, insyaAllah. terima kasih ats peringatan. hope tak terkena. huhu

    ReplyDelete
  3. semoga dapat sponsor yg jujur :)

    ReplyDelete
  4. done pm u .. hope sume berjalan dgn lancar ...

    ReplyDelete