Alhamdulillah.
Dan hari ini sudah tiba masanya kita tahu siapa pemenangnya.
Are you ready? Hehe  ;D

Pemenangnya ialah ...................

|

|


|


|


|


|


|


|


|


|


|


|


|


|


|


|


|


|



|


|






Verns dusty pink shoe

 Butterfly Shawl

Novel Preloved : Ayat - Ayat Cinta

Tudung Bawal Putih/Cream



TAHNIAH! TAHNIAH! TAHNIAH! TAHNIAH!

Empat kali tahniah sebab ada 4 pemenang. hehe
Yang tak berjaya, jangan sedih. Sebab saya akan buat lagi GA.
Tapi GA akan datang akan ada lebih ramai lagi pemenang!!

Kepada empat orang pemenang, sila pm saya diSINI dengan butiran-butiran tersebut 
SEBELUM 25/05/13 JAM 3 PETANG :

  • NAMA PENUH :
  • NOMBOR TELEFON :
  • LINK PENYERTAAN & NOMBOR LINK ANDA :
  • HADIAH YANG DIMENANGI :
  • ALAMAT : 
 Pastikan anda menghantar butiran dengan betul kerana saya akan copy
& paste sahaja butiran peribadi yang dihantar.
Sekali lagi saya ingatkan, jika hadiah tidak dituntut SEBELUM 25/05/13 
JAM 3 PETANG. Anda serta-merta sudah tidak boleh tuntut hadiah anda itu lagi.
Dan hadiah yang dimenangi juga akan burn macam itu sahaja.

Apa-apa pun terima kasih kerana sudi join GA ini walaupun
peserta yang join agak tidak memuaskan, hanya ada 66 peserta sahaja.
Tapi tak apa, saya tetap gembira kerana masih ada yang sudi join GA yang tak seberapa ini.

Dan terima kasih kepada rakan sponsor saya, Anis Fadliyana.
Terima kasih ya Anis sudi sponsor untuk Ga saya yang ini.  =)




8 Comments

  1. tahniah kepada pemenang..boleh tolong Za like? 1. LIKE GAMBAR : https://www.facebook.com/photo.php?fbid=592869510736806&set=a.592867830736974.1073741827.212530322104062&type=3&theater
    2. LIKE PAGE : https://www.facebook.com/OpzzpinkyDOTMy

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, menang..thniah kpd yg lain jgk..
    syu da pm ye..mekasih!

    ReplyDelete
  3. tahniah kepada pemenang.. :)

    ReplyDelete
  4. congratulations kepada para pemenang...

    ReplyDelete
  5. Hi there mates, how is the whole thing, and what you wish for to say
    concerning this piece of writing, in my view its really awesome in support of me.


    My web blog: Abercrombie and Fitch

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah, first time menang. Thanks ina pilih saya :) Dapat NOVEL ;p

    ReplyDelete
  7. ALHAMDULILLAH..SYUKUR
    MAKASIH :)

    ReplyDelete