| 26 April 13 - 5 Mac 13 |


Assalamualaikum!


OH NO !!
PBAKL 2013 bakal tiba!
Waaa!! Tapi sayang tak boleh pergi.
Hari tu tengok tike murah tapi tangguh punya tangguh
dah naik harga. Haritu tak sampai Rm100 pun tiket pergi balik!

Korang boleh pergi? Bestnya.... Jeles I ..........T_T
Tak apalah, maybe saya hanya kirim dengan kawan saya yang pergi.
Tapi tak tahu boleh kirim banyak-banyak ke tidak. Duit sehelai dua aje ada.
hoho ni kes borong hari tu laah!!

Buat pengetahuan korang, ada banyak novel baru yang best-best 
daripada penulis yang memang novel dia awesome!
Nak tahu novel apa yang bakal keluar? Okey, meh sini cheq nak bagitau.
Bukak mata luas-luas, tutup mulut dengan plaster sebelum air liur hang meleleh.
kihkih =P

Antara Novel Terbaru Di PBAKL 2013
1. Playboy Itu Suami Aku?! - Suri Ryana

| klik gambar untuk baca bab awal PISA |





2. Suami Tak Kuhadap - Rehan Makhtar

| klik gambar untuk baca bab awal STK |



3. Bukan Kerana Aku Tak Cinta - Eman Sufi

| klik gambar untuk baca bab awal BKATC |


4. My Precious Iris - Melur Jelita

( BACA BAB AWAL MYPI )


5. Biarkan YM Terus Berbicara - Hanni Ramsul 

 (BACA BAB AWAL BYMTB)


Ada banyak lagi... Nak tahu boleh join
group INI.
Tapi nanti saya akan update cover MYPI dgn BYMTB.


(Maybe Entry Ini Menjadi Pelekat Kat Blog Ini Lepas  Ni)
 
 

 (

1 Comments