Perhatian Peserta & Sponsor Segmen Jom Up Follower



MINTA PERHATIAN
kepada peserta dan sponsor 
Segmen Jom Up Follower Be-Log Meow Mew !!

Saya nak percepatkan segmen ini iaitu
akan tamat pada hari Sabtu. Esok!
Dan pemenangnya saya akan beritahu pada hari Ahad.

Sebab apa?
Sebab sekarang ni fikiran saya
tengah berserabut. Bingung!
Saya dalam dilema.

Jadi saya nak tenangkan fikiran
dan fikir elok-elok
sebelum membuat keputusan.

Jadi kepada peserta dan sponsor,
minta fahami saya.
Korang pun suka kan kalau segmen tamat cepat?
Hihi

Jadi  
akan tamat tepat jam 12 malam esok.
Saya akan umum pemenangnya pada jam 12 tengah hari esokkknya

Kepada peserta, diminta online pada jam
12 tengah hari ahad ini ya?
Sebab kalau korang salah satu pemenangnya,
saya nak details dengan kadar segera.

Kalau tak saya pilih pemenang lain. *kejam*
Kepada pemenang haruslah memberi details
korang pada hari tersebut juga.

Sekian, terima kasih.

4 ulasan:

  1. jom join segmen shima plak ..

    http://shima-chintaanugerah.blogspot.com/2012/12/segmen-by-shima-mazlan.html

    BalasPadam

DISCLAIMER

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di nikainaa19@gmail.com.

[PENAFIAN] www.nikainaa.blogspot.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.