MINTA PERHATIAN
kepada peserta dan sponsor 
Segmen Jom Up Follower Be-Log Meow Mew !!

Saya nak percepatkan segmen ini iaitu
akan tamat pada hari Sabtu. Esok!
Dan pemenangnya saya akan beritahu pada hari Ahad.

Sebab apa?
Sebab sekarang ni fikiran saya
tengah berserabut. Bingung!
Saya dalam dilema.

Jadi saya nak tenangkan fikiran
dan fikir elok-elok
sebelum membuat keputusan.

Jadi kepada peserta dan sponsor,
minta fahami saya.
Korang pun suka kan kalau segmen tamat cepat?
Hihi

Jadi  
akan tamat tepat jam 12 malam esok.
Saya akan umum pemenangnya pada jam 12 tengah hari esokkknya

Kepada peserta, diminta online pada jam
12 tengah hari ahad ini ya?
Sebab kalau korang salah satu pemenangnya,
saya nak details dengan kadar segera.

Kalau tak saya pilih pemenang lain. *kejam*
Kepada pemenang haruslah memberi details
korang pada hari tersebut juga.

Sekian, terima kasih.

4 Comments