AFB FEEDS

Subhanallah . Comelnya !!

 Senyum sikit = )


Assalamualaikum .
Haa ! Jawab , jangan tak jawab .
Hehe

Apo khabor cik adik manis
dan abang kachak ?
kuikui

Seminggu blog Ina sunyi . . 
Kesian . . . Haha
Tak dapat korang tengok Ina
membebel kan ?
Pfft  = P

Dah lah .
Ina malas nak panjang - panjangkan ,
meh kita terus masuk dengan tajuk entry kali ni .
Korang dapat teka tak apa yang
chomel ?

Kucing kat atas tu kea ?
Kucing tu memang chomel tapi
Ina bukan nak cakap tentang haiwan chomel ni .
Kan entry minggu lepas dah cakap
pasal kucing . 
Takkan nak cakap lagi kut .
kuikui

Nak tahu apa yang chomel nih ?
Meh scroll laju - laju .

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Scroll ke bawah lagi .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jeng jeng jeng . . 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
=.='  ( sabo jealah ) hehe
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
OPS ! STOP !
TADAAA !

NUR HELIZA HELMI

( Subhanallah . )

Auuuw ! Tomeynyaa !


Siapa bilang gadis melayu tak menawan 
kihkih


Cantik ooh !


Nur Heliza Helmi lah yang 
Ina maksudkan tadi .
Subhanallah . .  .
Cantiknya ciptaan Allah S.W.T


You Might Also Like

2 Surat Cinta