" Last Entry 2011 " | " Special Entry "

Assalamualaikum 
Awak tu . . . .
Awak !
Yea , yea ! Awak lah !
HAHA #sengal -.-'


Nampak tu , ' LAST ENTRY 2011 | SPECIAL ENTRY ' !
Alaihai ~
Pejam celik pejam celik , alih - alih nak masuk 2012 dah ?
Sekojap betui masa berlalu .
 Sedar - sedar dah tua yea aku ni . kihkih
Tak ada lah tua sangat , baru 14 tahun 4 bulan 9 Hari .
I remaja lagi , okey ? Tak tua !  #gedik !  : )


Kita berbalik semula dengan topik kita hari ini . . . 
' MANISNYA KURMA '
Hee ~ gurau jea : D
Kalau last entry tu aku tak kesah sangat lah , yang special nya apa Cik Ainaa ooi ?
Ceh ! Siap tekan lagi perkataan CIK tu yea . 
Sabo , sabo . . Bawok bertenang cik adik manis dan abang kachak . kuikui : P

Memang yang ni last entry 2011 dan special nya ?
Tak special pun sebenarnya .
Dah 7 bulan aku ber'blogging' dan dikenali sebagai ' Nik Ainaa ' .
Ceeh ~ ayat tak boleh blaah !
Jadi aku nak tulis tentang aku . Kira macam biodata jugak lah .
Tapi !! 
Ada perubahan sikit .
Hish ! Apa kaitan pulak perubahan dengan biodata ? 
Apa ? Mak bapak kau tukar nama kau ke ?
kihkih
Tak lah .


 Tapi aku tak letak gambar aku yea ?
Yealah . Macam aku tulis kat status FB aku .
' Saya Tak Cantik '
Kihkih Cakop ler apo korang nak cakop . Apo ?
Ado aku kesoh ?
Bersyukur dah  : )


Sebelum korang tahu tentang aku ni . . .
Nak cakap sikit . Penting ! Cewah ! HAHA
Mulai tahun depan , walaupun aku dah tak buka sangat FB & TW .
Tapi korang jangan risau , korang tetap akan dengar aku membebel kat blog aku ni .
Mulai tahun depan , Dream High akan dihapuskan . Dah tak ada Nik Ainaa .
Hah ? 
Apa ? Tak paham ?
Hish ! Susah bercakap dengan orang terlebih pandai ni . Ngee ~  : D


  Ini kerana , mulai tahun depan korang akan kenali aku sebagai
.
.
.
.
.
.
.
.

INA ANIA

 Hehe , saja nak tukar selera .
Kan lebih  ' glamour ' nama tu .
: P  kihkih
Tapi nikainaa.blogspot.com tu tak akan bertukar lah . Maybe ? 
Macam last entry ni aku tukar perkataan ' saya ' ke ' aku ' .
Tahun depan ' Ina ' pulak .  : )
Sekarang . . . 
Masa yang korang tertunggu - tunggu .
My Biodata ! Hee ~  : D

 Nama : Ina Ania
        
         Nama Panggilan : Ina
          
             T/Lahir : 19 Ogos 1997

            T/Tinggal : Kota Bharu

Status : Take by ALLAH , Family , Friends , My Pets and . . . . . Someone Special


( I'm Single . Single Unavailable )

0 Surat Cinta:

Catat Ulasan

DISCLAIMER

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di nikainaa19@gmail.com.

[PENAFIAN] www.nikainaa.blogspot.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.